Medewerker veiligheid en zorg

Johan Modastraat 6, 9671 CD Winschoten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
geen bedrag 32 Groningen

Begindatum:

8 apr 2024

Einddatum:

8 jun 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

21 mrt 2024

Opdrachtomschrijving

Wat ga je doen?
Als coördinator Veiligheid & Zorg ben je werkzaam in het team. Handhaving, Toezicht, Veiligheid & Zorg. Jij bent een stevige gesprekspartner die de regie voert op casuïstiek (AVE 3/4). Vanuit je rol pak je complexe vraagstukken op vanuit de beleidsterreinen veiligheid en zorg. Je bent verantwoordelijk voor het in kaart brengen van de actuele stand van zaken en voor een snelle aanpak bij meervoudige, complexe situaties die zich afspelen op deze terreinen.

Je bent o.a. betrokken bij buurtbemiddeling, huisverboden, woonoverlast en ontruimingen. Je ondersteunt inwoners, collega’s en hulpverleners en bent het eerste aanspreekpunt voor woningcorporaties en schuldhulpverleners. Indien er sprake is van een persoonsgerichte aanpak (PGA), voer jij de casusregie vanuit de gemeente. In geval van een huisverbod stel je een beleidsadvies op inzake de uithuisgeplaatste en achterblijver en beoordeel je het uitgebrachte advies door Veilig Thuis. Je adviseert de burgemeester over beschikkingen huisverboden en voert regie op lange termijn in samenwerking met Veilig Thuis en reclassering.

Wil jij jouw kennis en expertise delen met onze relaties en hierdoor ook je eigen netwerk vergroten?

Als Adviseur Zorg & Veiligheid maak je met MB-ALL het verschil bij onze diverse opdrachtgevers. Het mooie aan het werken bij MB-ALL is dat je een grote bijdrage gaat leveren aan de veiligheid en leefbaarheid van Nederland. Dit doe je bij verschillende opdrachtgevers terwijl je altijd kunt bouwen op team MB-ALL. Dit team bestaat uit Juridisch Adviseurs en Adviseurs Veiligheid. Je collega's zijn actief bij verschillende relaties en opdrachtgevers waardoor we een groot netwerk meebrengen en aan de hand daarvan een passende match kunnen maken tussen jouw kwaliteiten, behoeften en de markt.

Kandidaatomschrijving

Wat breng jij met je mee?
Als Adviseur Zorg & Veiligheid ga je aan de slag met verschillende opdrachten binnen een breed spectrum! Denk hierbij op het gebied van vragen omtrent de complexe maatschappelijke vraagstukken op het snijvlak van zorg & veiligheid. Door jouw integrale kijk en aanpak lever jij een bijdrage. Je zult je onder andere bezig kunnen gaan houden met zaken als:

  • multi-probleemgezinnen;

  • radicalisering en polarisatie;

  • mensenhandel;

  • persoonsgerichte aanpak;

  • (ernstige) woonoverlast.

Voor deze functie is ons uitgangspunt dat jij ons team van collega's op tijdelijk komt versterken in afwachting van de definitieve invulling.

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding.

  • Je hebt 5 jaar relevante werkervaring. Denk aan een rol als Procesregisseur bij een Zorg- en Veiligheidshuis, Procesregie Veiligheid en Zorg of iets vergelijkbaars.

  • Je hebt ruime ervaring met het AVE model.

  • Je bent (minimaal) 32 uur per week inzetbaar.

  • Je hebt actuele kennis van de ontwikkelingen op 1 of meerdere van bovengenoemde thema's.

  • Je bent in staat om op bestuurlijk niveau te opereren.

  • Je bent op de hoogte van de actuele kwesties die in de samenleving spelen.

  • Je hebt bij voorkeur kennis van het werkveld in Oldambt en omstreken.

  • Om bij ons te kunnen werken heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.

  • Je bent direct inzetbaar

  • Je bent op vrijdag beschikbaar om inzet te kunnen plegen in geval van een acute situatie.  

Eisen

Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding
Blijkt uit CV

Je hebt 5 jaar relevante werkervaring. denk aan de rol als procesregisseur bij een zorg- en veiligheidshuis, procesregie veiligheid en zorg o.i.d.
Blijkt uit CV

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %

Je hebt ruime ervaring met het AVE model.
Blijkt uit CV (Weging: 15 %)

Je hebt bij voorkeur kennis van het werkveld in Oldambt en omstreken.
Blijkt uit CV - Weging: 20 %

Je bent in staat om op bestuurlijk niveau te opereren.
Blijkt uit CV - Weging: 20 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria - Weging: 20 %

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.