Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ervaren Projectassistent ontwikkeling Stationsgebied Nijmegen

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00 32- 36 Gelderland

Begindatum:

13 dec 2021

Einddatum:

30 nov 2022

Uren per week:

32- 36

Publicatiedatum:

18 nov 2021

Het stationsgebied Nijmegen ondergaat zal de komende jaren een ware metamorfose: het stationsgebouw wordt aangepakt, er komt een nieuwe westentree, extra sporen en een extra perron. Aan de centrumzijde komen betere voorzieningen voor buspassagiers, een fietsvallei en betere fietsenstallingen. Ook komen er in de gehele stationsomgeving 2.000 woningen. De verwachting is dat het totale project in 2030 klaar zal zijn.

Als Projectassistent werk je in een dynamische en politieke omgeving aan een maatschappelijk relevante opgave. 

Het doel van je functie is het zelfstandig ondersteunen en ontzorgen van het projectmanagement om het beoogde resultaat te bereiken door te controleren/bewaken, signaleren en organiseren.

Je werkt nauw samen in het projectteam en onderhoudt de contacten met alle betrokkenen, zodat het  project gestructureerd en soepel verloopt.  Je ondersteunt leden van het projectmanagementteam, projectmanagers en projectleiders. Je biedt zowel uitvoerende als inhoudelijke ondersteuning. Daarnaast zorg je voor projectbeheersing en borging van de kwaliteit.

  • Je organiseert (informatie)bijeenkomsten samen met de projectleider en de omgevingsmanager;
  • Je zorgt voor de planning, voorbereiding en verslaglegging van (bestuurlijke) overleggen;
  • Je verzamelt, beheert, bewerkt en verwerkt projectinformatie;
  • Je bewaakt de voortgang van gemaakte afspraken en actiepuntenlijsten en verzorgt het agendabeheer;
  • Je zoekt, samen met de projectmanager, (pro-)actief afstemming met de verschillende stakeholders en zorgt dat gemaakte afspraken opvolging krijgen;
  • Je vraagt in opdracht van het projectteam offertes aan, verzorgt de administratie van alle beheersaspecten en de opdrachtverlening aan derden;
  • Je ondersteunt bij het opstellen van relevante notities, rapportages- en evaluaties;
  • Je zorgt dat alle relevante administratie op een correcte wijze in archiefsysteem CorsaNxT komt;
  • Je maakt onderdeel uit van het Project Management Office en hierbinnen vervang je je naaste collega’s.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.