Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Coordinator Onderwijshuisvesting

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 32- 36 uur Gelderland

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

5 jul 2025

Omschrijving

Als coordinator onderwijshuisvesting, speel je een belangrijke rol in het ontwikkelen en uitvoeren van beleid dat onze onderwijsgebouwen toekomstbestendig maakt. Je vertaalt beleidsdoelen naar concrete acties en projecten. Daarbij adviseer je zowel het management, het college van B&W en de gemeenteraad als je collegas binnen de organisatie gevraagd en ongevraagd. De raad heeft onlangs besloten uitvoering te geven aan het IHP. Dit houdt in dat er vier projecten op de plank liggen om voortgezet te worden. Dit betreffen twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken gereed zijn en twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken nog afgerond moeten worden. Daarnaast loopt er een project waarbij een MFA wordt uitgebreid waardoor er een volwaardig dorpshuis ontstaat en de school wordt uitbreid. Dit project bevindt zich in de technische ontwerpfase en moet verder worden doorlopen en begeleid. Je bent beleidsmatig sterk en hebt ervaring in de vastgoedsector en met onderwijshuisvesting. Je schakelt soepel tussen beleid en uitvoering, verbindt verschillende belangen en pakt complexe vraagstukken zelfstandig en resultaatgericht aan. Daarnaast moeten de dagelijkse werkzaamheden op het gebied van onderwijshuisvesting ook doorgang vinden.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Een aantoonbare afgeronde vakgerichte vastgoedopleiding (benoem deze duidelijk in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur onderwijshuisvesting binnen een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met maatschappelijke vraagstukken en de vertaling hiervan naar concrete uitvoerbare plannen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;
  • Minimaal 3 aantoonbare referente projecten (benoem deze duidelijk in het cv) met complexe vastgoedprojecten in de afgelopen 5 jaar.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur onderwijshuisvesting binnen een overheidsinstelling (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente (35 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider binnen een gemeente (25 punten).

Competenties

  • Je bent flexibel, denkt in oplossingen en houdt koers, ook bij onduidelijke kaders. Je werkt prettig samen en weet anderen te enthousiasmeren voor jouw aanpak;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een natuurlijk adviesstijl;
  • Politiek-bestuurlijk sensitief;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Doorzettingsvermogen;
  • Tactisch gedrag;
  • Motiveren;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Overtuigen;
  • Assertiviteit;
  • Besluitvaardigheid;
  • Organiseren;
  • Kritisch;
  • Analyserend vermogen;
  • Plannen en organiseren.

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 jui 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZPers. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 10 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 11 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur