Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Frontoffice Sociaal Domein

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 7 dagen
80 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

30 nov 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

8 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Met de lopende vakantieperiode en een team wat momenteel niet op sterkte is voorzien wij knelpunten in het eerste klantcontact met inwoners die bellen met een vraag op het gebied van WMO, Participatiewet en Jeugd. Daarom zijn wij op zoek naar een inhuurkracht die minimaal 32 tot 36 uur beschikbaar is. Als Frontofficemedewerker sociaal domein ben jij de eerste contactpersoon voor de inwoner die belt met een hulpvraag. Met een brede kennis van het sociaal domein weet je de vraag van de inwoner duidelijk te krijgen en beantwoord je waar mogelijk de vraag of ga je op zoek naar het antwoord en bel je de inwoner later terug. Je weet in te schatten wanneer de vraag doorgezet dient te worden naar de consulenten WMO, PW of Jeugd. Je bent in daarmee in staat om goed uitvraag te doen op het gebied van WMO en de participatiewet. Je schat in of er een keukentafelgesprek nodig is dan wel een telefonisch consult met de inwoner. Voor het aandachtsgebied WMO plan je deze afspraken direct in. Dit doe je in de door de consulent aangegeven momenten in de agenda's. Waar nodig stem je af met de consulent voordat je een afspraak plant of een vraag beantwoordt. Je legt de hoofdlijnen van het gesprek duidelijk en bondig vast. Naast de telefonische contactmomenten plan je de afspraken in met de inwoner en de consulent daar waar de beschikking afloopt zodat de consulent tijdig kan beoordelen of een beschikking al dan niet verlengd dient te worden.

Eisen

  • MBO-opleiding
  • Kennis van suite
  • Niet meer dan 1 uur reisafstand

Wensen en competenties

Wensen

  • 2 jaar ervaring met Frontoffice werkzaamheden of werkzaamheden als consulent op het gebied van het sociaal domein

Competenties

  • Communicatief sterk
  • Snel schakelen tussen klantvraag en systemen en tussen de frontoffice en de consulenten WMO en PW, naast andere collegas van onze organisatie
  • Secuur in het vastleggen van informatie
  • Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

Organisatie en team

Kandidaatomschrijving Je bent communicatief sterk, dat betekent dat je goed door kan vragen en luisteren maar ook daadkrachtig kunt zijn. Je bent in staat om snel te schakelen tussen klantvraag en systemen en tussen de frontoffice en de consulenten WMO en PW, naast andere collegas van onze organisatie. Secuur in het vastleggen van informatie Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden. Kennis van Suite is een must. MBO opleiding 2 jaar ervaring met Frontoffice werkzaamheden of werkzaamheden als consulent op het gebied van het sociaal domein Omdat aanwezigheid op kantoor gewenst is maximaal 1 uur reisafstand. Deze opdracht leent zich niet voor ZZP-ers.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 21 augustus tussen 12:00 en 15:00.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 85000000-9 - Gezondheidszorg en maatschappelijk werk

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Ervaring 2 jaar ervaring op het gebied van frontoffice in combinatie met sociaal domein Weging: 50 % Aanwezigheid Maximale aanwezigheid op kantoor. Weging: 5 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Communicatievaardigheid Mondelinge uitdrukkingsvaardigheden Teamplayer Zorgvuldig Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur