Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 okt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
6 jun 2025Ben jij klantgericht, oplossingsgericht én op zoek naar een afwisselende rol binnen het IT-domein? Dan zoeken wij jou!
Omschrijving van de opdracht
Voor een tijdelijke opdracht bij een van onze overheidsklanten zijn wij op zoek naar een ervaren Werkplekbeheerder. In deze rol ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van werkplekken. Jij bent het aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij optimaal ondersteund worden in hun werkzaamheden.
Werkzaamheden
Dagelijks beheer en ondersteuning van werkplekken;
Uitvoeren van Lifecycle Management: o.a. grootschalige omwisseling van laptops en mobiele telefoons;
Ondersteuning bij (interne) verhuizingen: op- en afbouw van werkplekken;
Zorgdragen voor correcte registratie in de CMDB en het bijhouden van administratie;
Installeren en configureren van werkstations met Windows 11;
Gebruikersondersteuning op locatie, inclusief incidentoplossing en klantcommunicatie.
Kandidaat omschrijving
De ideale kandidaat beschikt over:
Minimaal een afgeronde MBO-opleiding op niveau 4 in een relevante richting;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekbeheerder;
Aantoonbare kennis van en ervaring met het installeren van werkstations en Windows 11 (certificering is een pré);
Ervaring met Active Directory;
Ervaring met het gebruik van Topdesk, inclusief CMDB-functionaliteiten;
Algemene kennis van IT-hardware;
Een klantgerichte en proactieve houding;
Sterke communicatieve vaardigheden;
Het vermogen om nauwkeurig te werken, ook onder (tijds)druk;
Een geldig rijbewijs B (vereist i.v.m. werken op verschillende klantlocaties*).
*Diverse gemeentelijke locaties, zoals Rheden (De Steeg), Renkum (Oosterbeek) en Arnhem (reisbereidheid vereist)
Men kan gebruik maken van vervoersmiddelen van De Connectie / Arnhem, een eigen auto is dus niet nodig.
CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.
Eisen
BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een geldig rijbewijs B en bereid om op verschillende klantlocaties te werken.
15p
De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal MBO-niveau 4 in de richting van ICT-beheer of vergelijkbaar.
15p
De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekbeheerder binnen een middelgrote tot grote organisatie (100+ gebruikers).
15p
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het installeren en beheren van werkstations met Windows 11.
10p
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het registreren van meldingen en configuratie-items in een ITSM-tool, bij voorkeur Topdesk.
10p
De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met lifecycle management zoals het vervangen van grote aantallen laptops/telefoons.
10p
Wensen
De werkervaring zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Noem het nummer van de wens in het CV en benoem in de toelichting de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj] waaruit blijkt dat de kandidaat aan de wens voldoet.
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie.
10p
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Active Directory.
10p
Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk
De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:
Accuraat werken (5punten)
Klantgerichtheid (5 punten)
Oordeelsvorming (5 punten)
Samenwerken (5 punten)
Stressbestendigheid (5 punten)
Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.
Aanvullende informatie
Selectiegesprekken data en/of info:
Briefselectie: 17 juni
Terugkoppelling: 17 juni
Interviews: 19 juni tussen 9.00 uur en 12.00 uur (Hiermee alvast rekening mee houden).
Toelichting op uur per week: min. 32 - max 36
Hybride niet mogelijk.
Let op!:
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.