Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Mobiliteit

Gemeente Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Utrecht

Begindatum:

13 jan 2025

Einddatum:

13 jul 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

23 dec 2024

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 66.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
In de wereld van mobiliteit volgen innovaties elkaar snel op. Het aantal verkeersdeelnemers neemt toe in aantal en verscheidenheid en de beschikbare ruimte wordt kleiner. Dat maakt bereikbaarheid en verkeersveiligheid een uitdagende opgave, zeker gecombineerd met duurzaamheid. Naast verkeerskundige maatregelen, speelt het gedrag van verkeersdeelnemers een steeds grotere rol.  Dat vraagt een andere manier van kijken. Kom jij ons hierbij helpen?

Je bent bij ons de vraagbaak voor bestuur en organisatie voor vraagstukken op het gebied van verkeer, verkeersveiligheid en mobiliteit.  Je adviseert over welke verkeersuitgangspunten (kaders) op gemeenteniveau belangrijk zijn om vast te leggen en hoe we die toepassen op verkeersprojecten in de regio en in de buurt. Hierin weet jij, met anderen, een goede weg te vinden.


Dit ben je

  • Je hebt een afgeronde hbo bachelor opleiding richting verkeerskunde, en minimaal 10 jaar relevante werkervaring in advisering op mobiliteit;

  • Je bent een slagvaardige trekker van verkeersprojecten en actieve meedenker in grotere projecten in de rol van adviseur;

  • Je bent een volwaardig gesprekspartner op tactisch en strategisch niveau;

  • Je bent breed georiënteerd en weet goed wat er binnen en buiten de organisatie speelt op je vakgebied en andere belangrijke thema’s. Je hebt een goed ontwikkelde politieke antenne en schrijft in heldere en begrijpelijke taal brieven, adviezen, een college- of raadsvoorstel;

  • Je komt achter je bureau vandaan, gaat ter plekke kijken, spreekt met mensen en denkt vanuit hoe iets wél kan;

  • Door je energieke, vernieuwende en resultaatgerichte optreden springen mensen graag bij jou achterop.

Vereisten/ Knock-out criteria
1. Een afgeronde opleiding verkeerskunde op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Verkeerskundig en/of Mobiliteits Adviseur binnen een gemeente;
3. Uiterlijk beschikbaar per 13 januari 2025 voor 16 uur in de week;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer; (40 punten)
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur verkeer binnen een gemeente; (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met integrale samenwerking in projectgroepen, aantoonbaar gemaakt in relevante werkervaring/projecten; (15 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van verkeersveiligheidsaudits. (15 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig;

  • Je kunt zelfstandig werken;

  • Je bent een teamplayer;

  • Je bent communicatief sterk in woord en schrift;

  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie Alle cv's CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De Alle cv's kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.

  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties).

Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk : in overleg

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 7 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 6 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 30 december 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 30 december 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 2 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.