Medewerker Servicedesk

Werkzaak Rivierenland

Poppenbouwing 18, 4191 NZ Geldermalsen, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
65 36 Gelderland

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

25 nov 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Werkzaak Rivierenland zoekt een Servicedesk Medewerker die het eerste aanspreekpunt is voor ICT-vragen van ongeveer 300 collega’s. Jij neemt hulpaanvragen aan, registreert ze en verdeelt ze indien nodig. Je probeert problemen zoveel mogelijk zelf op te lossen. Lukt dat niet, dan zet je de aanvraag door naar de tweede lijn of leveranciers. Je bewaakt de voortgang en houdt hulpvragers goed op de hoogte. Daarbij neem je initiatief om de dienstverlening te verbeteren.

Je beheert laptops, telefoons en andere ICT-apparatuur. Nieuwe collega’s voorzie je van middelen én duidelijke uitleg, zodat zij goed van start kunnen. Servicegerichtheid staat hierin centraal: jij zorgt dat mensen zich écht geholpen voelen.  Je houdt de regie op de dienstverlening van leveranciers en zorgt dat zij hun afspraken nakomen. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Een actuele uitdaging? Je hebt ervaring met Microsoft 365.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker;

  • Aantoonbare werkervaring met Topdesk in de afgelopen 5 jaar, benoem waar dit is opgedaan;

  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft 365, benoem waar dit is opgedaan;

  • Een maximum tarief van 65,- inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee / exclusief btw.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker servicedesk binnen een gemeente;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;

  • Aantoonbare werkervaring met ITIL, benoem waar dit is opgedaan;

  • Een maximale woon-werkafstand van 60 minuten enkele reis, benoem de huidige woonplaats en reisafstand in het cv;

  • In het bezit van een rijbewijs en eigen vervoer, benoem dit in het cv.

Competenties

  • Analytisch vermogen

  • Flexibiliteit

  • Klantgerichtheid

  • Zelfstandigheid

  • Kwaliteitsgerichtheid

  • Plannen & organiseren

Organisatie en team

Werkzaak begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken dan bouw je mee aan de organisatie! De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld én je krijgt de ruimte om bij te dragen aan continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025 via MS Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 18 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Overige informatie
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur. 

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Werkzaak Rivierenland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Werkzaak Rivierenland . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Werkzaak Rivierenland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur