Software Engineer Everest

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Sluit over 14 dagen
95 32-40 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 aug 2026

Uren per week:

32 - 40

Publicatiedatum:

12 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht
In het Everest team werk je met je collega’s aan web-applicaties voor de landmeters. Wij bedenken, maken, en onderhouden de frontends en backends voor applicaties waarmee kantoormedewerkers uit diverse bronnen data geaggregeerd beschikbaar krijgen om de werkpakketten voor de landmeters klaar te zetten. Applicaties waarmee de landmeters deze werkpakketten kunnen beheren, uitnodigingen en andere brieven versturen, en waarmee zij, bij bijvoorbeeld een nieuwbouwproject, het veld in gaan om de nieuwe grenzen vast te leggen.

Onze standplaats is in het zuiden van Apeldoorn waar het team een ruim kantoor heeft. Hier hebben we twee keer in de week een kantoordag. De rest van de week is er de optie om vanuit huis te werken.

Omdat de wensenlijst van onze gebruikers langer is dan we met de huidige bezetting aankunnen, zijn we op zoek naar nieuwe collega’s om mee te werken aan de doorontwikkeling en het onderhoud van onze software. Klinkt dit je leuk in de oren en zoek je een opdracht die bijdraagt aan de samenleving, lees dan vooral verder.

Belangrijkste technieken, methoden en tools:

  • Java 21, Javascript/Typescript

  • Angular, Spring Boot, Hibernate

  • Oracle

  • REST, SOAP, XML, JSON

  • Docker, Kubernetes, Azure, OpenShift, ArgoCD, SonarQube, Git

Verantwoordelijkheden
Zoals je in de omschrijving hebt kunnen lezen zul je werken aan de doorontwikkeling en het onderhoud van diverse front- en backend applicaties die het landmeetkundig proces ondersteunen. Hierbij hoort ook het Ops gedeelte van de DevOps.

Eisen

Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan voldoet.

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;

  • Een maximum uurtarief van 95,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee en overige kosten;

  • Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 5 pagina's A4;

  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;

  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger; een afgeronde IT-opleiding is een pre;

  • Minimaal 5 jaar professionele ervaring heeft met Java;

  • Minimaal 5 jaar professionele ervaring heeft met Angular op basis van TypeScript;

  • Minimaal 5 jaar ervaring heeft met SpringBoot en Hibernate;

  • Minimaal 3 jaar ervaring heeft met SQL;

  • Ervaring met JUnit en Mockito;

  • Ervaring met GIT

Wensen en competenties

Wensen

  • U geef een beschrijving van uw ervaring met Docker, Kubernetes en/of Tekton, totaal 40 punten.

    • Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (40 punten);

    • Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);

    • Antwoord sluit niet aan (0 punten).

  • U geef een beschrijving van uw ervaring met Cucumber en Selenide, totaal 40 punten

    • Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (40 punten);

    • Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);

    • Antwoord sluit niet aan (0 punten).

  • U geef een beschrijving van uw ervaring met Grafana, totaal 20 punten

    • Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (20 punten);

    • Antwoord sluit voldoende aan (10 punten);

    • Antwoord sluit niet aan (0 punten).

Competenties

  • Analytisch sterk

  • Kwaliteitsgericht

  • Pakt snel nieuwe materie op

  • Kan zelfstandig werken

Organisatie en team

Het Kadaster is zelfstandig bestuursorgaan en registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek.

Gespreksinformatie

Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 02 september 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Tarief
Maximaal € 95,00
Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord.

Overige informatie

  • Conceptovereenkomsten

    • Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:

      • 1d Detacheringsovereenkomst

    • Voor deze opdracht gaat de externe partij een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.

  • Contractpartijen
    Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. 

  • Voorwaarden
    Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
    Per leverancier mag één offerte worden ingediend op deze aanvraag.

  • Geheimhoudingsverklaring 
    Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

  • VOG
    De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • WAADI
    Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Acquisitie
    Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.

  • Contractpartijen 
    Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. 

LET OP!!
Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.

Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. 
Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 

Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur