Apv vergunningverlener

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
92,50 36

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Medewerker vergunningen apv, evenementen en alcoholwet.

Takenpakket:
Behandelen van vergunningaanvragen. APV, Alcoholwet en bijzondere wetten.\

Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum                              :  zsm
Einddatum                              : 1-10-2025 (max 4 maanden)
Optie verlenging t/m          :  Nee
Aantal uur per week            : 36
In overleg fysiek aanwezig op een van de werklocaties van de BUCH.

Eisen

  1.  Kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau.

  2. Kandidaat beschikt over relevante werkervaring.

  3. Kandidaat is ervaren en goed op hoogte van de wet- en regelgeving over APV, Alcoholwet en bijzondere wetten.

Competenties

  • Goede communicatieve en adviserende vaardigheden.

  • Doortastend.

  • Nauwkeurig.

  • Creatief.

  • Meedenkend en belangen kunnen afwegen.

  • Bestuurlijke sensitiviteit.

Gunningscriteria

  1. Kennis van RXMission

Aanvullende informatie

  •  Reden inhuur
    Vacatureruimte en vakantieperiode.

  • Inschaling bij werkorganisatie BUCH
    De functie is ingeschaald in schaal
    Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl
    Max all-in uurtarief : € 92,50

  • VOG Screeningsprofiel
    Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-41.

  • Gebruik van eigen devices
    De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

  • Interview
    Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Let op!: 
Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.