5612 AZ Eindhoven, Nederland
Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
1 mrt 2026Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
5 jun 2025Omschrijving van de opdracht
De TU/e is op zoek naar een Assetmanager met klantcontact. De afdeling Maintenance is onderdeel van Real Estate, een van de ondersteunende diensten van de Technische Universiteit Eindhoven. De afdeling Maintenance verzorgt het beheer en onderhoud van de gebouwen van de universiteit en doet dit als een regieorganisatie. Er wordt samengewerkt met onderhoudspartners voor het uitvoeren van onderhoud. Samen wordt invulling gegeven op het tactische vlak aan de benodigde onderhoudsactiviteiten. De onderhoudspartner verzorgt de uitvoering van het onderhoud.
Binnen Maintenance wordt vanuit vijf vakgroepen gewerkt, te weten werktuigbouwkunde, elektrotechniek, gebouwautomatisering, bouwkunde en terrein. Daarnaast is er binnen Real Estate een afdeling Consultancy (Strategy and Consultancy) waarin onder andere programma’s van eisen en beleid wordt opgesteld en ontwerpen getoetst aan de hand van het programma van eisen en het technisch handboek. De kandidaat gaat samenwerken met inhoudelijke collega's op alle disciplines.
De afdeling Maintenance bestaat uit ca 15 collega's bestaande uit technisch beheerders, contractmanagers, accountmanagers en assetmanagers. De afdeling Consultancy (onderdeel van Strategy and Consultancy) bestaat uit ca 7 specialisten variërend van vakdiscipline.
Let op: Gezien de aard van onderhavige opdracht is het niet mogelijk om hiervoor als zzp’er zelfstandig in te schrijven. Alle verplichtingen, ook die krachtens de belasting-, zorgverzekerings- en sociale verzekeringswetgeving met betrekking tot Personeel van Opdrachtnemer, komen ten laste van Opdrachtnemer. Opdrachtnemer vrijwaart Opdrachtgever tegen elke aansprakelijkheid die daarmee verband houdt waaronder mede begrepen aanspraken van het Personeel van Opdrachtnemer gebaseerd op het beweerdelijk bestaan van een arbeidsovereenkomst met Opdrachtgever, alsmede aanspraken van derden (zoals de Belastingdienst) in dit verband.
Functieprofiel
Als Assetmanager met klantcontact heb je een verbindende rol tussen enerzijds de technische staat met de daarbij behorende benodigde acties en anderzijds de gebruiker van het gebouw. Als Assetmanager ben je op de hoogte van alle aanpassingen, veranderingen, ontwikkelingen en onderhoudswerkzaamheden welke door Real Estate aan het gebouw/terrein plaatsvinden. Daarnaast ben je op de hoogte van de wensen en ervaringen vanuit de gebruiker en vertaal je deze naar instandhoudingsplannen in de middellange en lange termijn. Ook bekijk je of er een goede balans is tussen wat de verwachtingen van het gebouw zijn en hoe het gebouw daar tegen afgezet functioneert. Moet er bijvoorbeeld op onderdelen juist bij- of afgeschakeld worden. Als Assetmanager met klantcontact ben je ook het eerste aanspreekpunt voor de gebruiker op het gebied van huisvestingszaken binnen Real Estate.
Als Assetmanager stem je af met de collega’s van Strategy &Consultancy over (toekomstige) ontwikkelingen die je ziet en/of ter oren zijn gekomen zodat je ook daar de verbinding legt, je adviseert hierin ook ten aanzien van de lange termijn vastgoedstrategie.
Je bent troubleshooter tussen gebruiker en collega’s Real Estate daar waar gebruikers geen aansluiting meer vinden met Real Estate collega’s.
Je werkt samen met cluster coördinatoren van Facility Management Center.
Je bent verantwoordelijk voor commitment bij technische opleveringen tussen Projects en Maintenance en zorgt ervoor dat de revisie wordt gecontroleerd door alle vakdisciplines. Je neemt deel aan commissionings overleggen en zorgt ervoor dat hierin de juiste collega’s aansluiten.
Je bent budgetbeheerder van jaaropdrachten faculteiten en diensten waarbij belangrijk is dat je in overleg blijft met technisch beheerders en collega’s van Faculteit en Diensten.
Bewaken proces kleine klussen, klantaanvragen en correctief onderhoud.
De ideale kandidaat beschikt over de volgende eigenschappen en competenties:
Technisch onderlegd, een Assetmanagement opleiding is wenselijk;
HBO werk- en denk niveau;
Is geduldig, begripvol en kan weerstand bieden in stressvolle situaties met gebruikers of klanten binnen de Universiteit; • Brede technische kennis, ervaring en affiniteit met de disciplines bouw, werktuigbouw en elektrotechniek;
Affiniteit met laboratoria en cleanrooms;
Scherp, punctueel en zeer doortastend wanneer dat nodig is;
Weet zich mondeling en schriftelijk goed uit te drukken, in Nederlands en Engels;
Ervaring in utiliteitsbouw, bij voorkeur in academische omgevingen zoals universiteiten, ziekenhuizen, pharma, laboratoria, etc; •
Klantmanager hardservices.