Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider Parkeerregulering

Gemeente Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

22 jun 2022

Organisatie
Purmerend is een prachtige en diverse stad om voor te werken. Aan de ene kant is er de Beemster; wereld erfgoed met veel opgaven in het buitengebied en in de dorpskernen. Aan de andere kant is er het stedelijke karakter en vormen we een middelgrote stad die van alle gemakken is voorzien. Een stad waar het fijn wonen is met ruimte voor ontwikkeling, ambities en groei.

De komende jaren groeien we naar ruim 100.000 inwoners door een binnenstedelijke bouw- en transformatieopgave. We ontwikkelen meer dan 10.000 woningen. Daarnaast zijn er aanzienlijk veel particuliere (kleinere) initiatieven in de bestaande stad en in het buitengebied. Dit heeft gevolgen voor de inrichting van de openbare ruimte, mobiliteit en parkeren. Het belang van dit thema neemt voor de gemeente toe.

Opdracht
Als projectleider Parkeerregulering ben je betrokken bij de ontwikkeling en het implementeren van het parkeerbeleid voor de korte termijn. Binnen de organisatie wordt ook gewerkt aan een uitvoeringsplan cq leidraad parkeren voor de langere termijn waar je een bijdrage aan levert.

In de huidige situatie zijn al diverse in- en uitbreidingsplannen gaande in de binnenstad. Dit levert in het hier en nu vraagstukken en knelpunten op het gebied van parkeren op. Deze knelpunten vragen op de korte termijn om oplossingen en de uitvoering hiervan.

De werkzaamheden voor de projectleider Parkeerregulering  bestaan o.a. uit:

  • Opstellen plan van aanpak voor gebieden waar parkeerregulering ingevoerd of draagvlakmeting uitgevoerd moet worden. Het betreft in ieder geval vier woonwijken;

  • Implementeren van parkeerregulering;

  • Uitvoeren draagvlakmetingen;

  • Aanspreekpunt/vraagbaak belanghebbenden zoals bewoners en bedrijven inzake parkeerregulering;

  • Coördineren uitvoering flankerend beleid parkeergarages Stadhuis en Claxonate;

  • Meewerken aan een uitvoeringsplan parkeren.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een soortgelijke functie (30 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar op het gebied van parkeerbeleid en invoering betaald parkeren (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente met meer dan 80.000 inwoners (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het participatieproces op het onderwerp verkeer/parkeren (20 punten).

Competenties

  • Verbinder: in staat om draagvlak te creëren;

  • Analytisch;

  • Pro-actief;

  • Communicatief sterk;

  • Stevige persoonlijkheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 12 juli 2022 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 8 juli 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.