Senior Representatie

Balans 25, 4331 BL Middelburg, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 32-36 Zeeland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

13 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Deze functie is ontstaan vanwege de tijdelijke afwezigheid van een collega. Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen, zijn wij op zoek naar een ervaren professional die direct inzetbaar is en het team op korte termijn kan versterken.

Als Senior Representatie speel jij hierin een centrale rol. Je organiseert representatieve bijeenkomsten en bent verantwoordelijk voor een gastvrije beleving. Tegelijkertijd verzorg je de planning, administratie en aansturing het team. Waar nodig draai je zelf mee op de werkvloer.

We zoeken iemand die ruime ervaring in leidinggeven en organiseren, die zich moeiteloos beweegt in een bestuurlijke en politieke omgeving. Iemand die het team inspireert, structuur aanbrengt en met vertrouwen en overzicht de regie pakt. Je weet collega’s daarbij te stimuleren en te begeleiden zodat zij hun werk met plezier, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid uitvoeren.

De Functie

Hospitality in de praktijk:

  • Samen met je team ben je het gezicht bij de ontvangst van gasten en collega’s;

  • Je zorgt dat de representatieve ruimtes er altijd uitnodigend uitzien;

  • Je leidt bijeenkomsten en stuurt operationeel het Hospitality-team aan;

  • Je motiveert collega's en creëert een positieve, professionele werksfeer;

  • Je begeleidt de uitvoering van (bestuurs)vergaderingen, diners, recepties en evenementen.

Coördinerend en administratief:

  • Je plant personeel, diensten en middelen rondom bijeenkomsten;

  • Je bewaakt de kwaliteit van dienstverlening, etiquette en uitstraling;

  • Je houdt de administratie bij: uren, reserveringen, voorraad, bestellingen;

  • Je denkt mee over verbetering van processen en uitstraling van locaties;

  • Je adviseert over vernieuwing van het assortiment en serviceconcepten.

  • Een veelzijdige functie binnen een unieke werkomgeving: de Abdij in Middelburg.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening;
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten;
  • Kandidaat is bereid om in de avonden en weekenden te werken.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening (25 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten (45 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met voorraadbeheer en voorraadbeheersystemen (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met HACCP en kwaliteitscontroles (15 punten).

Competenties

  • Verbinder;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Gastvrij;
  • Leiderschapskwaliteiten;
  • Motiveren;
  • Bestuurlijke sensitiviteit;
  • Leiderschapskwaliteiten en het vermogen om medewerkers motiveren en op een positieve manier aan te sturen;
  • Oog voor detail en gevoel voor etiquette.
  • Affiniteit met een bestuurlijke/politieke omgeving en daarbinnen professioneel kunnen opereren.

Organisatie en team

Onze ambitie is helder
Collega's en gasten moeten zich thuis voelen in onze prachtige Abdij. De afdeling Facilitair zet daarom vol in op persoonlijke en professionele gastvrijheid. Of het nu gaat om vergaderingen, recepties, diners of grote evenementen wij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 22 augustus 2025, van 10.00-12.00 uur en in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 21 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Overige informatie

  • Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om de externe partij als broker in te zetten. Na gunning verzorgt de externe partij derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe partij. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe partij middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Zeeland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur