Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland
De opdrachtomschrijving is als volgt, waarbij opdrachtgever en opdrachtnemer in overleg nadere uitwerking geven op invulling, reikwijdte en aanpak van de opdracht:
Als jij straks klaar bent, dan zijn processen op orde, en is er overzicht in werkzaamheden, financien en budgetten. Dat doe je in samenspraak met de sectormanager Sociale Basis en sectormanager Werk en Inkomen en Zorg. Daarbij pak je ook inhoudelijke en financiele verantwoordelijkheid, heb je persoonlijke aandacht voor de collegas, stuur je opgavegericht op integrale themas en kun je ons waar nodig regionaal vertegenwoordigen. Je bent als sectormanager onderdeel van het MT Sociaal en draagt gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van het domein.
Alphen aan den Rijn heeft meer dan 115.000 inwoners die wonen in een van de 8 kernen in het Groene Hart. De gemeente is prachtig gelegen aan twee rivieren en ligt midden tussen Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en Leiden. Dit zorgt ervoor dat de gemeente een dorps karakter combineert met (groot)stedelijke voorzieningen, maar ook uitdagingen. Alphen aan den Rijn staat voor majeure transities in de maatschappij met een hoge mate van complexiteit, onvoorspelbaarheid en onzekerheid die zich in de samenleving voordoen. Die maatschappelijke opgaven vragen om een integrale aanpak waarin vanuit visie aan strategische doelen wordt samengewerkt, beweging wordt gecreeerd en patronen worden doorbroken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
De eerste gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op dinsdag 26 of woensdag 27 augustus 2025. De eventuele tweede gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op donderdag 28 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met de facturatiemodule van Flextender. Als je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (volgens Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 20 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden donderdag 21 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen over de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.