Begindatum:
1 aug 2024Einddatum:
1 feb 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
5 jul 2024Organisatie
Wij zetten ons in voor een prettige werk- en leefomgeving voor alle Groningers! De provincie doet het werk waarvoor het Rijk te groot is en de gemeenten te klein. Maar dit doen wij niet alleen. We werken samen met inwoners, medeoverheden, bedrijven en maatschappelijke organisaties hard aan alle uitdagingen waar we in Groningen voor staan. Zo verzilveren we kansen op het gebied van leefbaarheid, economie, vergroening, digitalisering en ecologie.
Al ruim 400 jaar zetten we ons in voor Groningen. Door te zorgen voor onze natuur, landschap en woningbouw. Maar ook door wegen aan te leggen en te onderhouden. We ondersteunen culturele activiteiten en organisaties zodat het culturele aanbod in Groningen levendig blijft. Er zijn subsidies voor het bedrijfsleven en ondernemers, om ze te helpen innoveren en verduurzamen.
Werken bij ons
Met onze vakkennis, betrokkenheid en liefde voor het gebied zorgen we er voor dat Groningen een plek is waar inwoners en gasten graag zijn. Wij werken allemaal met passie voor de samenleving. Dat vind je ook terug in de werksfeer. We werken veel samen om doelen te bereiken. We bieden veel ruimte voor eigen initiatief en het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Samen met collega's werk je aan uiteenlopende opdrachten, in een complexe maar vooral uitdagende omgeving. Geen dag bij de provincie is hetzelfde!
Opdracht
Je komt terecht in een HRM team met zo'n 25 collega's. Als Team HRM werken we gezamenlijk aan de ontwikkeling van onze organisatie, we brengen de basis op orde en adviseren over opleiding, pensioenen, arbeidsvoorwaarden, recruitment, functiewaardering, in- door- en uitstroom etc. Daarnaast werken we aan thema's zoals talentontwikkeling, leiderschap, duurzame inzetbaarheid, diversiteit & inclusie en arbeidsmarktcommunicatie.
We werken in 4 domeinen: Bestuurszaken, Uitvoering, Beleid en Ondersteuning. Je bent met jouw collega's aanspreekpunt voor 2 domeinen die je gaat adviseren bij alle HRM vraagstukken.
Daarnaast neem je de leidinggevenden mee in de ontwikkeling van onze organisatie, waarin we steeds meer toewerken naar zelforganiserende teams en integrale opdrachten. Gevraagd en ongevraagd adviseer je leidinggevenden over de bovengenoemde onderwerpen. Daarnaast vragen we je mogelijk een bijdrage te leveren aan (enkele van) de lopende projecten.
Je werkt niet alleen. In ons HR-team zitten experts waar je (complexe) materie mee kunt bespreken. Daarnaast zijn we met zes HRM adviseurs en gewend om elkaar makkelijk op te zoeken (ook digitaal). We kennen elkaars talenten en op basis van deze talenten hebben we allemaal een inbreng in de HR-thema's.
Jouw talenten:
Jij weet van jezelf dat je wel wat kunt. Dit heb je ontwikkeld door jouw ervaring en daardoor beschik je over sterke adviesvaardigheden. Risico’s nemen, nieuwe uitdagingen aangaan, jezelf uitspreken en dingen tot een goed einde brengen past bij jou.
Je weet hoe je informatie over kunt brengen zodat mensen het begrijpen. Met verhalen, beelden en metaforen wek je informatie tot leven. Je kunt managers meenemen in het ontwikkelen van hun HRM vaardigheden.
Je bent actiegericht. Dit betekent dat jij kunt werken en aan het werk zetten. Je focust je op het werk dat gedaan moet worden en bent niet te beroerd om zelf je handen uit de mouwen te steken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als HRM adviseur;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM adviseur (35 punten);
5. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-bachelor niveau in de richting van HRM, personeel/arbeid, bedrijfskunde of arbeidsrecht (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met veranderingstrajecten op het gebied van HRM of personeel en arbeid (25 punten).
7. Aantoonbare werkervaring als HRM adviseur binnen een overheidsorganisatie (20 punten).
Competenties
Je bent een waardevolle aanvulling voor ons team en hebt gevoel voor humor!
Jouw moderne visie op HRM maakt dat jouw collega's graag willen dat je met ze meedenkt.
Collega’s gaan graag naar je toe voor advies, op basis van jouw uitstraling en expertise.
Je kunt zaken scherpstellen door de juiste vragen te stellen.
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 10.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 19 juli 2024 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 18 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp´er
De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.