Coördinator buitendienst groen

Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland

Sluit over 8 dagen
85 36 Groningen

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

  • Aansturen voormannen en werkcoaches

  • Inhuren, aansturen inhuur en contracten beheren

  • Gesprekken met medewerkers over ontwikkeling, gedrag

  • Bewaken en sturen op werkafspraken (Verdelen) bewaken en afronden meldingen openbare ruimte,

  • Adviseren en ondersteunen teammanager(s) en beheer

Eisen

  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Westerkwartier 2019 versie 6.pdf
  • MBO/ HBO opleiding in een relevante richting (groen)
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (als coordinator groen of grijs) bij een gemeente op het vakgebied groen.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar zijn
  • Aantoonbare relevante werkervaring (op CV) bij een gemeente
  • Maximale reisduur van woonplaats naar werk circa 1 uur of anderszins aantoonbaar dichtbij waar het gebeurt.
  • Op deze Groningen huurt in opdracht zijn onze inkoopvoorwaarden van toepassing (zie bijlage).
  • Geen ZZP-er.
  • In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is.
  • Beschikken over rijbewijs BE

Wensen en competenties

Wensen

  • Prijs (25%)

  • Hoe meer ervaring, des te meer punten (25%)

  • Vakkennis van bomen, bossen, exoten, bermonderhoud en ecologisch groen (20%)

  • Werken op kantoor (20%)

Competenties

  • Samenwerker en verbinder

  • Resultaatgericht

  • Probleemoplossend vermogen

  • Stressbestendig

  • Motiverend vermogen

Organisatie en team

Werken op kantoor Zuidhorn

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Communicatieve vaardigheden

  • Werkervaring

  • Persoonlijkheid (passen binnen het team) zie omschrijving kandidaat 

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur