Klantmanager Werk

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sluit over 6 dagen
70 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

12 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

  • Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;

  • Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD)

  • Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;

  • Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;

  • Je denkt mee met collega’s en in werkgroepen van projecten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager werk bij een gemeente of gemeenschappelijke regeling;
  • Beschikbaar per uiterlijk 11 augustus 2025 voor 32 uur per week;
  • Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de participatiewet, geef hiervan een aparte toelichting in het cv;
  • Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM (integratief gedragsmodel) en/of SSD (stress-sensitieve dienstverlening), benoem dit duidelijk in het cv;
  • Aantoonbare werkervaring met suite;

Competenties

  • Klantgericht
  • Kwaliteitsgericht
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie

Organisatie en team

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,

  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,

  • Professionaliteit,

  • Efficiënt werken en

  • Gericht op Samenwerking.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagmiddag 17 juli 2025 vanaf 14.00 uur of vrijdagmorgen 18 juli 2025 tussen 09.00 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur