Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Communicatiemedewerker

Martinikerkhof 12, 9712 JG Groningen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70 36-40 Groningen

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

36-40

Publicatiedatum:

23 aug 2024

Organisatie
Wij zetten ons in voor een prettige werk- en leefomgeving voor alle Groningers! De provincie doet het werk waarvoor het Rijk te groot is en de gemeenten te klein. Maar dit doen wij niet alleen. We werken samen met inwoners, medeoverheden, bedrijven en maatschappelijke organisaties hard aan alle uitdagingen waar we in Groningen voor staan. Zo verzilveren we kansen op het gebied van leefbaarheid, economie, vergroening, digitalisering en ecologie.

Al ruim 400 jaar zetten we ons in voor Groningen. Door te zorgen voor onze natuur, landschap en woningbouw. Maar ook door wegen aan te leggen en te onderhouden. We ondersteunen culturele activiteiten en organisaties zodat het culturele aanbod in Groningen levendig blijft. Er zijn subsidies voor het bedrijfsleven en ondernemers, om ze te helpen innoveren en verduurzamen.

Werken bij ons
Met onze vakkennis, betrokkenheid en liefde voor het gebied zorgen we er voor dat Groningen een plek is waar inwoners en gasten graag zijn. Wij werken allemaal met passie voor de samenleving. Dat vind je ook terug in de werksfeer. We werken veel samen om doelen te bereiken. We bieden veel ruimte voor eigen initiatief en het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Samen met collega's werk je aan uiteenlopende opdrachten, in een complexe maar vooral uitdagende omgeving. Geen dag bij de provincie is hetzelfde!

Opdracht
Als communicatiemedewerker ben je breed inzetbaar en kun je goed schakelen tussen de diverse communicatiewerkzaamheden en onderwerpen. Je weet goed om te gaan met je de verschillende personen in verschillende functies (onder andere projectleiders, beleidsmedewerkers, communicatieadviseurs en uitvoerders). Je hebt ervaring met het werken in projecten en met het opzetten en uitvoeren van campagnes. Samen met je directe collega's van het team Communicatie zorg jij ervoor dat duidelijk is wat de provincie Groningen doet en waarom de provincie Groningen daaraan werkt. Jouw werkzaamheden ondersteunen het werk van de communicatieadviseurs.

  • opstellen van een praktisch uitvoerbaar communicatieplan en het ontwikkelen en onderhouden van communicatiemiddelen en een communicatiekalender

  • effect van communicatiemiddelen monitoren

  • relevante ontwikkelingen in de media volgen

  • meedenken in woordvoeringslijn na ontwikkelingen in de media

  • content schrijven voor websites, social media, nieuwsbrieven, etc.

  • beheren van sociale media en toegankelijke websites

  • organiseren van fysieke en online bijeenkomsten

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker, binnen een overheidsinstelling;
3. Aantoonbare ervaring met het schrijven van content.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde communicatieopleiding op minimaal hbo-bachelor niveau (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker bij een overheidsinstelling (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het schrijven van content (30 punten);
7. Uurtarief maximaal  € 70,00 exclusief BTW/ inclusief reiskosten (10 punten).

Competenties
- Politiek sensitief;
- Proactief;
- Assertief, goed in netwerken;
- Samenwerken;
- Flexibel.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 5 september 2024 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 3 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.