Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Functioneel beheerder met focus op Human Resource applicatie

Visarenddreef 1, 8232 JN Lelystad, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€85 40 Flevoland

Begindatum:

7 jun 2022

Einddatum:

7 feb 2023

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

13 mei 2022

Organisatie
Provinciale Staten, Gedeputeerde Staten en de commissaris van de Koning vormen samen het bestuur van provincie Flevoland. De ambtelijke organisatie ondersteunt de bestuurders op allerlei manieren. De organisatie van provincie Flevoland bestaat uit ongeveer 500 medewerkers. Aan het hoofd staat de directie. Zij zijn de schakel tussen het bestuur en de ambtelijke organisatie.

Provincie Flevoland is een uitdagende en inspirerende werkgever. Ons werkveld? De samenleving! Elke dag werken wij aan Flevoland op het gebied van wonen, werken, recreëren en ondernemen. We zijn een flexibele en slagvaardige organisatie die snel reageert op veranderingen in onze omgeving.

Opdracht
Het cluster Informatie Management vertaalt vragen vanuit de business naar de ICT-voorzieningen bij de provincie Flevoland, op een klantgerichte en professionele manier. Het cluster coördineert het ICT-projectenportfolio, verzorgt het accountmanagement voor de afdeling Informatievoorziening, voert business analyses uit en voert het functioneel beheer uit voor enkele bedrijf kritische applicaties die organisatie breed worden gebruikt. Het cluster IM bestaat momenteel uit 7 medewerkers: een business analist, een portfolio officer en tien functioneel beheerders.

De afgelopen jaren is de beheerlast voor de applicaties in het ICT-landschap van de provincie toegenomen. Vooral in de financiële software (CODA Financials) en de HR-software (Raet-applicaties)  zijn de laatste tijd veel ontwikkelingen geweest. Op dit moment wordt de CODA applicatie vervangen door SAP. Een van de huidige beheerders van de HR applicatie zal zich volledig richten op dit project. Hierdoor is een vacature ontstaan binnen het werkgebied van de HR-applicaties Beaufort en Youforce. De provincie Flevoland zoekt daarom ter versterking van het cluster IM een gedreven, vakbekwame en klantgerichte functioneel beheerder voor een flexibele inzet van gemiddeld 24 uur per week.

Als functioneel beheerder ben je de spil tussen de business, de functionele inrichting van de applicaties die je beheert, en de leveranciers van deze applicaties. Je focus ligt bij de genoemde applicaties van Raet (Youforce Portaalbeheer, Self Service, Verzuimmanager, GEMAL en Beaufort), maar je kunt ook worden ingezet ter vervanging van functioneel beheerders voor andere softwarepakketten.

Je ondersteunt interne klanten bij functionele vragen, je vertaalt wensen van gebruikers naar de inrichting van de applicaties en neemt deel aan projecten die ‘jouw’ applicaties raken. Je voert je werkzaamheden zelfstandig uit, maar werkt daarbij nauw samen met de andere functioneel beheerders, waarbij jullie elkaar onderling vervangen als dat nodig is. Je rapporteert aan het bureauhoofd Informatiemanagement.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in overleg met de andere functioneel beheerder. Beschikbaarheid in ieder geval op maandagen. Rest in overleg. Het gemiddelde zal 3 dagen per week zijn. In de verlof periode van de andere functioneel beheerder zal full-time inzet mogelijk zijn. Ook dit zal in overleg zijn.

Minimumeisen/ knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Maximaal uurtarief van € 85,- exclusief BTW /inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
3. (Virtuele) aanwezigheid op de maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag;
4. In staat om de opdracht individueel uit te voeren (vervulling in duo verband is niet mogelijk).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van de Raet-applicaties: Youforce, GEMAL én Beaufort in de afgelopen 6 jaar (onderbouw dit met een concreet voorbeeld en een beschrijving van jouw rol in het proces) (60 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring (0 punten);
b. Tot 1 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
c. 1 tot 2 jaar aantoonbare werkervaring (30 punten);
c. 2 tot 4 aantoonbare werkervaring (40 punten);
e. Meer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring (60 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer (20 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring (0 punten);
b. Tot en met 2 jaar aantoonbare werkervaring (10 punten);
c. Meer dan 3 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het werken bij een (semi) - overheidsinstantie (20 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring (0 punten);
b. Tot 1 jaar aantoonbare werkervaring (10 punten);
c. Meer dan 1 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten).

Competenties

  • Vaardig in functioneel beheer;

  • Snel kunnen schakelen in een complexe omgeving;

  • Bestuurlijk en organisatiesensitief;

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;

  • Teamplayer;

  • Organisatiebewustzijn: de beheerder moet in staat zijn om effectief te manoeuvreren in een speelveld met stakeholders met verschillende belangen;

  • Verbindende persoonlijkheid.

Cv-richtlijnen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Uit het cv dient duidelijk naar voren te komen waarom de kandidaat geschikt is voor deze functie.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Planning
De gesprekken bij de provincie zijn gepland op dinsdag 24 mei 2022 van 14.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdagochtend 24 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de uitkomst van de procedure.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.