Kemperbergerweg 783, 6816 RW Arnhem, Nederland
Binnen het NIPV zal het huidige HR systeem, ADP-workforce, moet worden vervangen omdat zij vanaf 1 januari 2028 de overheidsmarkt niet meer ondersteunt. Praktisch betekent dit dat een nieuw HR systeem op 1 januari 2027 operationeel moet zijn. Om deze deadline te kunnen halen moet in 2025 de aanbesteding worden gestart (fase1). In 2026 volgt de opleiding, inrichting, migratie van data, testen, koppelen systemen en het schaduwdraaien, zodat het NIPV zonder kwaliteitsverlies de personeels- en salarisadministratie kan voortzetten vanaf 1 januari 2027 (fase 2). 2027 zal in het teken staan van verdere vernieuwing en optimalisatie (fase 3).
Van groot belang is de gebruikersvriendelijkheid, selfservice functionaliteit, efficiente workflows, tijdig voldoen aan rechtspositionele kaders en gegevens uitwisseling met BI.
Het NIPV zoekt een zelfstandige, hands-on projectleider die dit gehele project verantwoordelijk is voor het realiseren van de projectdoelen binnen de gestelde kaders van tijd, budget en kwaliteit. Je werkt zelfstandig samen met de bestaande projectgroep en stemt periodiek de voortgang en resultaten af. Per fase stel je een plan van aanpak plus begroting op in goed overleg met leveranciers (huidige en toekomstige). Na goedkeuring voer je dit plan uit. Uiteraard doe je dit in nauwe samenwerking met de opdrachtgever, eindgebruikers, leveranciers, specialisten van andere afdelingen en leden van de projectgroep uit de teams HR, inkoop en Informatisering en Automatisering van het NIPV.
Het NIPV zoekt een zelfstandige, hands-on projectleider die dit gehele project verantwoordelijk is voor het realiseren van de projectdoelen binnen de gestelde kaders van tijd, budget en kwaliteit. Je werkt zelfstandig samen met de bestaande projectgroep en stemt periodiek de voortgang en resultaten af. Per fase stel je een plan van aanpak plus begroting op in goed overleg met leveranciers (huidige en toekomstige). Na goedkeuring voer je dit plan uit. Uiteraard doe je dit in nauwe samenwerking met de opdrachtgever, eindgebruikers, leveranciers, specialisten van andere afdelingen en leden van de projectgroep uit de teams HR, inkoop en Informatisering en Automatisering van het NIPV.
Start opdracht: 15-09-2025, of zoveel eerder als mogelijk Einde opdracht: 31-12-2026, met optie tot 2 keer een verlenging voor de duur van maximaal 12 maanden per verlenging. Standplaats: Arnhem
Aantal uren: 8-16 uur per week. Dit is afhankelijk van de implementatiefase. In overleg en afhankelijk van de projectplanning flexibel in te plannen. In eerste instantie op dinsdag en donderdag.