Klantadviseur Notariaat

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Sluit over 9 dagen
100 30-36 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

30 - 36

Publicatiedatum:

5 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Op de afdeling Zakelijke Markt is het team Notariaat verantwoordelijke voor de samenwerking tussen de notariskantoren in Nederland en het Kadaster. Samen met de relatiemanagers zorg je als klantadviseur, ervoor dat het notariaat geholpen wordt en tevreden blijft over onze dienstverlening. Je ondersteunt bij de dagelijkse activiteiten zoals het bezoeken van notariskantoren en het beantwoorden van vragen.
Je draagt zorg voor de  een actieve afhandeling van werkzaamheden voor zowel klanten als interne collega’s. Tevens maak je afspraken voor de relatiemanagers en verzorg je het agenda beheer;

Je stelt rapportages op en breng je klantsignalen ter sprake. Ook maak je de offertes die aangevraagd worden. Daarnaast ben je aanwezig bij vergaderingen en (klant)bijeenkomsten.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Werken in CRM

  • MS Office

  • Inkomende en uitgaande correspondentie met Notariaat

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Zorg je voor de afhandeling van werkzaamheden voor zowel in – als externe belanghebbende (begeleiden van relaties naar nieuwe producten of systemen, stroomlijnen van klantregistraties en autorisaties);

  • Ondersteun je relatiemanagers;

  • Proactief obv klantsignalen verbetervoorstellen maken en implementeren;

  • Registreer en behandel je mailverkeer en monitor je daaruit komende taken;

  • Bijwonen team en overige vergaderingen

Eisen

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd.
  • Een maximum uurtarief van 100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten
  • Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 paginas A4
  • Door de kandidaat geschreven motivatiebrief (max.1 pagina)
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in administratieve functies

Wensen en competenties

Wensen

  • Beschrijf uw werkervaring met Notariaat (max. 50 punten)
  • Beschrijf uw werkervaring binnen administratieve functies (max. 25 punten)
  • Beschrijf uw niveau basisvaardigheden in Word en Excel (max. 25 punten)

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Klantgericht;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Proactief en initiatiefrijk.

Organisatie en team

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 19 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Tarief
Maximaal € 100,00
Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 6 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord.

Voor de zzp'er

  • Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:

    • 1d Detacheringsovereenkomst

  • Voor deze opdracht gaat de externe partij een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.

Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. 

Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
Per leverancier mag  één offerte worden ingediend op deze aanvraag.

Geheimhoudingsverklaring 
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur