Planner JGZ

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland

Sluit over 16 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Samen met de collega’s zorg jij voor een efficiënte, logische en betrouwbare planning van de
JGZ-medewerkers, zoals:

  • de afspraakplanning voor de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en doktersassistenten;

  • gezondheidsonderzoeken op de scholen;

  • de routeplanning voor de neonatale screening.

Je hebt het totaaloverzicht op de personeelsplanning, activiteitenplanning en de locatieplanning.

Je signaleert knelpunten in de planning, overlegt met medewerkers en/of de senior planner en doet waar mogelijk voorstellen voor oplossingen.

Je houdt tijdens het plannen rekening met de beschikbare capaciteit, planningseisen en afspraken.

Je hebt regelmatig afstemming met de teammanagers en de JGZ-medewerkers.

Je voert uiteraard de bijbehorende administratieve werkzaamheden uit.

De Planning heeft als team 1 vaste kantoordag per week, op dinsdag, afwisselend in Nijmegen en Tiel. Dan zijn alle collega’s van de Planning aanwezig. De werklocatie van de overige werkdagen en de verdeling van de werkdagen/uren is in overleg. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Uiterlijk beschikbaar per 20 oktober 2025 voor 32 uur per week, gedurende de gehele opdracht;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (50 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen en informatieverwerking (Benoem duidelijk in het cv welke systemen) (25 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Excel (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (25 punten).

Competenties

  • Plannen en organiseren;
  • Analytisch;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Anticiperen (vaardig in het vooruit kijken en mogelijke knelpunten signaleren);
  • Pro-actief;
  • Stressbestendig;
  • Systematisch;
  • Zorgvuldig;
  • Uitdrukkingsvaardigheid mondeling;
  • Samenwerken;
  • Kritisch.

Organisatie en team

GGD Gelderland-Zuid is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 14 gemeenten en werkt aan de gezondheid van iedereen in deze regio.

De hoofdtaak is: het beschermen, bewaken en verbeteren van de gezondheid van mensen van alle leeftijden met speciale aandacht voor kwetsbare groepen

De afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) heeft als taak het bevorderen van een gezonde lichamelijke geestelijke en sociale ontwikkeling van de populatie kinderen van 0-18 jaar. De afdeling JGZ heeft ongeveer 200 medewerkers.
Het team Bedrijfsbureau bestaat uit een Frontoffice, Planning, Dossierbeheer, Functioneel Beheer en het Secretariaat.

De Planning adviseert het management ten aanzien van het uit te voeren werk en de in te zetten capaciteit; verzorgt de product- en personeelsplanningen van de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en assistenten; verricht diverse ondersteunende administratieve taken. De Planning bestaat uit 1 senior planner, 5 planners en een medewerker Planning.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Voor de zzp'er

Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur