Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland
Begindatum:
20 okt 2025Einddatum:
-Uren per week:
32Publicatiedatum:
5 aug 2025Samen met de collega’s zorg jij voor een efficiënte, logische en betrouwbare planning van de
JGZ-medewerkers, zoals:
de afspraakplanning voor de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en doktersassistenten;
gezondheidsonderzoeken op de scholen;
de routeplanning voor de neonatale screening.
Je hebt het totaaloverzicht op de personeelsplanning, activiteitenplanning en de locatieplanning.
Je signaleert knelpunten in de planning, overlegt met medewerkers en/of de senior planner en doet waar mogelijk voorstellen voor oplossingen.
Je houdt tijdens het plannen rekening met de beschikbare capaciteit, planningseisen en afspraken.
Je hebt regelmatig afstemming met de teammanagers en de JGZ-medewerkers.
Je voert uiteraard de bijbehorende administratieve werkzaamheden uit.
De Planning heeft als team 1 vaste kantoordag per week, op dinsdag, afwisselend in Nijmegen en Tiel. Dan zijn alle collega’s van de Planning aanwezig. De werklocatie van de overige werkdagen en de verdeling van de werkdagen/uren is in overleg. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Wensen
Competenties
GGD Gelderland-Zuid is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 14 gemeenten en werkt aan de gezondheid van iedereen in deze regio.
De hoofdtaak is: het beschermen, bewaken en verbeteren van de gezondheid van mensen van alle leeftijden met speciale aandacht voor kwetsbare groepen
De afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) heeft als taak het bevorderen van een gezonde lichamelijke geestelijke en sociale ontwikkeling van de populatie kinderen van 0-18 jaar. De afdeling JGZ heeft ongeveer 200 medewerkers.
Het team Bedrijfsbureau bestaat uit een Frontoffice, Planning, Dossierbeheer, Functioneel Beheer en het Secretariaat.
De Planning adviseert het management ten aanzien van het uit te voeren werk en de in te zetten capaciteit; verzorgt de product- en personeelsplanningen van de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en assistenten; verricht diverse ondersteunende administratieve taken. De Planning bestaat uit 1 senior planner, 5 planners en een medewerker Planning.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Voor de zzp'er
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).