Projectmedewerker

Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 tot 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

16 tot 24

Publicatiedatum:

21 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Montfoort mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Montfoort. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).   

Organisatie onderdeel
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.

Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.

De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“

Opdracht
Als projectmedewerker ben je de spin in het web van diverse ruimtelijke ontwikkelingsprojecten. Je  ondersteunt projectleiders en bent het aanspreekpunt voor verschillende betrokkenen bij een

project, zowel binnen als buiten de organisatie. Onder jouw hoede worden de ruimtelijke ontwikkelingsprojecten goed gepland, georganiseerd en gemonitord. Je plant afspraken in, handelt post en e-mails af en houdt zicht op de budgetten. Je helpt mee met het opstellen en coördineren van de interne en externe communicatie. Daarnaast speel je een grote rol in het realiseren van (burger) participatie en interactie met projectbetrokkenen. Je bereidt het bestuurlijke besluitvormingsproces voor en draagt zorg voor het administratief en organisatorische beheer van de projecten. Je bent de oren en ogen van de (project)organisatie; halen we de deadline, houden we ons aan de juiste procedures, is de voorgang in orde en blijven we op de juiste koers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken binnen een kleine gemeente (<20.000 inwoners);
3. Aantoonbare werkervaring met ruimtelijke projecten en de procedures die daarbij komen kijken;
4. Kandidaat is bereid om 2 dagen per week op locatie in Montfoort te werken (licht dit duidelijk toe in het cv);
5. Kandidaat is bereid om af en toe een avond te werken (licht dit duidelijk toe in het cv);
6. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het beheer van de financiën van projecten (20 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een functie als projectondersteuner (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met verslaglegging (20 punten);
10. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).

Competenties
- Oplossingsgericht;
- Stressbestendig;
- Communicatief vaardig;
- Zelfstandig;
- Kritisch;
- Analytisch;
- Proactief;
- Omgevingsbewust.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 31 maart 2025 van 12.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 28 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Gemeente Montfoort faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.