Medewerker KCC

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 10 dagen
65 24 Noord-Brabant

Begindatum:

2 jun 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

2 mei 2025

Omschrijving van de opdracht
Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we per direct op zoek naar:

Tijdelijke medewerker KCC (24 uur)
(rouleren balie, telefonie en Social Media)
Voor de periode 2 juni tot 1 oktober 2025

Wat worden je belangrijkste taken?

  • Aan de aanvraagbalie neem je aanvragen in ontvangst van paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen (hier vallen de volgende diensten NIET onder: burgerlijke stand, BRP, IPR, naturalisatie). Handel je ingekomen digitale aanvragen af, zoals Verklaring omtrent het gedrag en uittreksel BRP. Bij de uitreikbalie ben je bezig met het uitreiken van de paspoorten, identiteitskaarten, gehandicaptenparkeerkaart en het rijbewijs;

  • Het vaststellen van de identiteit staat hoog in het vaandel. Daarvoor volg je de juiste procedure, weet je naar welke echtheidskenmerken je moet kijken, inclusief gebruikmaking van de hulpmiddelen;

  • Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;

  • Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;

  • Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek;

  • Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter.

Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, roulerend aan kanaal balie, telefonie en social media, verwachten wij een hoge mate van klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.

Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.

Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, iBurgerzaken, Orchestra en Outlook. Je hebt actuele kennis van de wetgeving over reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels BRP en weet waar je naar moet kijken voor het herkennen van valse/vervalste identiteitsdocumenten.
Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.

Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, op de kanalen balie, telefonie en social media.

Werkdagen en tijden

  • Inhuurkracht 24 uur: maandag (8 uur, 8.30-17.00 uur), woensdag (8 uur, 8.30-17.00 uur), donderdagochtend (4 uur, 8.15-12.15 uur) en vrijdagochtend (4 uur, 8.15-12.15 uur). Met de flexibiliteit om op verzoek op de koopavond (donderdagavond) af en toe te werken. Deze uren worden dan gecompenseerd met een andere werkdag. 

Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 21 mei. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met diversie applicaties zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook. Dit moet blijken uit het CV.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX WestBrabant. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaataanbieden Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat.

  • Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC aan de kanalen telefonie en aanvraagbalie (hiermee wordt niet een receptie bedoeld). Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat is beschikbaar op maandag (8 uur), woensdag (8 uur), donderdagochtend (4 uur) en vrijdagochtend (4 uur) om op locatie op het gemeentehuis in Zevenbergen te werken. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat is mondig en taalvaardig. Dit wordt beoordeeld op basis van een gesprek.

  • Kandidaat is computer- en typevaardig. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat kan omgaan met weerstand en weet kalm en vriendelijk te blijven. Dit moet blijken uit het CV.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur