Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

HR Medewerker

Taxandriaweg 6, 5141 PA Waalwijk, Nederland

Sluit over 8 dagen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

8 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

14 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Voor onze afdeling Advies en Ondersteuning (locatie stadhuis Waalwijk) zoeken wij een zelfstandige professional die tijdelijk (samen met een andere collega) de personeelsadministratie op zich neemt, ons HR-team ondersteunt en de doorontwikkeling van ons e-hrm systeem uitvoert. Je werkt met AFAS (Profit en Insite) en bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over salaris, cao of HR-processen.

Werkzaamheden:

  • Verwerken van mutaties zoals nieuwe medewerkers (onboarding), ziekteverzuim (inclusief UWV-portaal), en declaraties
  • Beantwoorden van salaris- en HR-vragen van collegas (per e-mail, telefoon of persoonlijk)
  • Ondersteunen van HR-adviseurs bij administratieve en systeemtechnische zaken
  • Vanuit jouw expertise op het gebied van personeels- en salarisadministratie, uitvoering geven aan de verdere implementatie van AFAS: denk hierbij aan onboarding/beoordelen & gesprekken cyclus/begrotingsmodule etc.

Kandidaatomschrijving Ruime ervaring met (inrichting van) personeelsadministratie en HR-processen

Eisen

  • De kandidaat beschikt over een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in de richting van Human Resource Management, Personeelszaken of een vergelijkbare opleiding.
  • De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in zowel personeelsadministratie als salarisadministratie, beide duidelijk gearceerd op het cv.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met AFAS (Profit en Insite) is een vereiste
  • Kennis van salarisadministratie en relevante wet- en regelgeving (bijv. cao)
  • Zelfstandig kunnen werken en snel kunnen schakelen tussen taken
  • Communicatief sterk en servicegericht
  • Bij voorkeur ben je in het bezit van PDL

Competenties

Organisatie en team

Voor onze afdeling Advies en Ondersteuning (locatie stadhuis Waalwijk) zoeken wij een zelfstandige professional die tijdelijk (samen met een andere collega) de personeelsadministratie op zich neemt, ons HR-team ondersteunt en de doorontwikkeling van ons e-hrm systeem uitvoert.

Gespreksinformatie

Interviewplanning 26 augustus tussen 15.00 en 17.00 uur

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Toelichting op rooster 32 tot 36 uur per week Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Ervaring 1 Kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met AFAS (Insite en Profit) Weging: 20 % Ervaring 2 Kandidaat heeft aantoonbare en recente werkervaring met PSA werkzaamheden bij een overheidsinstelling Weging: 20 % Ervaring 3 Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het inrichten van een e-hrm systeem Weging: 15 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het gesprek toetsen wij op de werkervaring, kennis en competenties. Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur