Begindatum:
1 nov 2022Einddatum:
1 mrt 2023Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
22 sept 2022Over de afdeling DIV en ICT binnen de gemeente Urk
De teams DIV en ICT zijn per 2020 samengevoegd tot het team Informatie (11 medewerkers) binnen het domein Bedrijfsvoering. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, ontwikkeling en beheer op het gebied van informatievoorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement.
Voor dit team zijn we op zoek naar een tijdelijke collega, die inhoudelijk kundig is op het gebied van informatiebeheer van ons analoge en digitale archief.
Wat ga je doen?
We vragen inzet op 3 resultaatgebieden, te weten:
Mede ontwikkelen, implementeren, toetsen en adviseren over informatiebeheer.
Je werkt mee aan de ontwikkeling van beleid, kaders en richtlijnen op het terrein van digitaal informatiebeheer. Je bent verantwoordelijk voor de (toetsing van de) kwaliteit van het digitale informatiebeheer. Je werkt mee aan de structuur, het beheer, de overbrenging en vernietiging van archief. Je denkt mee over de inrichting van informatie- en archiefsystemen.
Operationele werkzaamheden ten behoeve van het digitaal informatiebeheer
Je voert operationele werkzaamheden uit ten behoeve van het digitaal informatiebeheer van de gemeente. Je zorgt voor uitvoering van digitale dossiervorming en dossierplaatsing.
Je voert kwaliteitscontroles uit op het digitale archief.
Ondersteuning van gebruikers bij digitaal en zaakgericht werken.
Je biedt 1e lijns ondersteuning voor vragen omtrent digitaal en zaakgericht werken.
Proactief geven van informatie, uitleg, opleidingen, trainingen en ondersteuning aan gebruikers omtrent de werking van informatiesystemen.
Eisen
Opleiding op mbo+/hbo niveau.
Minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen vijf jaar.
Wensen
Uurtarief is inclusief reis- en verblijfskosten en gebruik van eigen devices.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.