Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Informatiebeheerder

Singel 9, 8321 GT Urk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen Maximum 24-32 Flevoland

Begindatum:

1 nov 2022

Einddatum:

1 mrt 2023

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

22 sept 2022
Deze opdracht is exclusief te vinden op Opdracht Overheid.

Over de afdeling DIV en ICT binnen de gemeente Urk
De teams DIV en ICT zijn per 2020 samengevoegd tot het team Informatie (11 medewerkers) binnen het domein Bedrijfsvoering. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, ontwikkeling en beheer op het gebied van informatievoorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement.

Voor dit team zijn we op zoek naar een tijdelijke collega, die inhoudelijk kundig is op het gebied van informatiebeheer van ons analoge en digitale archief.


Wat ga je doen?
We vragen inzet op 3 resultaatgebieden, te weten:

  1. Mede ontwikkelen, implementeren, toetsen en adviseren over informatiebeheer.
    Je werkt mee aan de ontwikkeling van beleid, kaders en richtlijnen op het terrein van digitaal informatiebeheer. Je bent verantwoordelijk voor de (toetsing van de) kwaliteit van het digitale informatiebeheer. Je werkt mee aan de structuur, het beheer, de overbrenging en vernietiging van archief. Je denkt mee over de inrichting van informatie- en archiefsystemen.

  2. Operationele werkzaamheden ten behoeve van het digitaal informatiebeheer
    Je voert operationele werkzaamheden uit ten behoeve van het digitaal informatiebeheer van de gemeente. Je zorgt voor uitvoering van digitale dossiervorming en dossierplaatsing.

    Je voert kwaliteitscontroles uit op het digitale archief.

  3. Ondersteuning van gebruikers bij digitaal en zaakgericht werken.
    Je biedt 1e lijns ondersteuning voor vragen omtrent digitaal en zaakgericht werken.

    Proactief geven van informatie, uitleg, opleidingen, trainingen en ondersteuning aan gebruikers omtrent de werking van informatiesystemen.

Eisen

  • Opleiding op mbo+/hbo niveau.

  • Minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen vijf jaar.


Wensen
Uurtarief is inclusief reis- en verblijfskosten en gebruik van eigen devices. 

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.