Begindatum:
4 aug 2025Einddatum:
2 mrt 2026Uren per week:
18Publicatiedatum:
9 jul 2025Opdrachtomschrijving Waar kom je te werken Urk heeft prachtige tradities, een snelgroeiende bevolking, een rijke geschiedenis en een bloeiende economie. Urkers hebben een ondernemende aard zij bedrijven handel met ruim honderd landen. En wist je dat de helft van de ruim 22.000 inwoners jonger is dan 28 jaar? Daarom investeert de gemeente volop in haar jongeren. Samen met de veerkrachtige inwoners wordt gewerkt aan een gezonde, veilige en kansrijke opgroei-omgeving. Kortom: Urk bruist! Als tijdelijke incident/changemanager maak je deel uit van het team informatie. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, de ontwikkeling en het beheer op het gebied van informatie-voorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement. Je werkt met moderne systemen. Onze organisatie is groot genoeg voor ambities en uitdagingen en klein genoeg voor korte lijnen. Je hebt volop ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel verantwoordelijkheid.
Opdrachtomschrijving voor de kandidaat: Als incident/changemanager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van rapportages. Je ontwikkelt KPIs en diensten. Je ontwikkelt PDC en verwerkt dit in Topdesk. Je stuurt de teamleden en het management daarin aan. Je coordineert de changes en adviseert het management.
Waar kom je te werken Urk heeft prachtige tradities, een snelgroeiende bevolking, een rijke geschiedenis en een bloeiende economie. Urkers hebben een ondernemende aard zij bedrijven handel met ruim honderd landen. En wist je dat de helft van de ruim 22.000 inwoners jonger is dan 28 jaar? Daarom investeert de gemeente volop in haar jongeren. Samen met de veerkrachtige inwoners wordt gewerkt aan een gezonde, veilige en kansrijke opgroei-omgeving. Kortom: Urk bruist! Als tijdelijke incident/changemanager maak je deel uit van het team informatie. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, de ontwikkeling en het beheer op het gebied van informatie-voorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement. Je werkt met moderne systemen. Onze organisatie is groot genoeg voor ambities en uitdagingen en klein genoeg voor korte lijnen. Je hebt volop ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel verantwoordelijkheid.
De gesprekken vinden plaats op woensdagmiddag 30 juli 2025 op locatie bij de Gemeente Urk. Wij verzoeken de kandidaten hier nadrukkelijk rekening mee te houden.
Het uurtarief is inclusief reis- en verblijfskosten en gebruik van eigen smartphone. De gemeente Urk stelt een laptop in bruikleen beschikbaar. Eventuele thuiswerkdagen worden niet meegenomen voor de berekening van de reis- en verblijfkosten.
Er is de mogelijkheid om, in overleg met het team, maximaal 1 dag per week thuis te werken.