Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Teamleider Fysiek en Sociaal Domein

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Gemeente Soest gaat een vaste teamleider werven. Vanwege diverse organisatorische ontwikkelingen (waaronder onderzoek naar teamindeling, herschikking) is er tijdens de wervingsperiode (maximaal 6 maanden naar verwachting) noodzaak om de teamleiderpositie nogmaals tijdelijk in te vullen.

Opdrachten:

  • Versterken samenwerking sociaal en fysiek domein;
  • Positionering en invulling van de raadkamer;
  • Creëren van een professionele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief;
  • Coaching en ontwikkeling van medewerkers;
  • Verduurzamingsaanpak vaststellen inclusief rolneming gemeente.

Resultaten:

  • Een goed functionerend team met duidelijke afspraken over resultaten;
  • Heldere strategie en koers voor de Strategische Agenda Sociaal Domein;
  • Verbeterde samenwerking en verbinding binnen en buiten de organisatie;
  • Efficiënte processen en optimale inzet van kwaliteiten binnen het team;
  • Een goedgekeurde verduurzamingsstrategie voor gemeentelijk vastgoed.

Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar in een leidinggevende rol binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als manager binnen het Sociaal en Fysiek Domein binnen een gemeentelijke instelling;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2025 voor minimaal 36 uur per week.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als teamleider binnen het Sociaal en/of Fysiek Domein binnen een gemeentelijke instelling (25 punten);
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een leidinggevende rol binnen een gemeentelijke organisatie (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers (25 punten);
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met de sociale kaart van Soest en omstreken, geef hiervan een aparte toelichting in het cv (15 punten).

Competenties

  • Coachend en inspirerend leiderschap;
  • Creativiteit;
  • Ontwikkelingsgericht;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Verbindend vermogen;
  • Klantgerichtheid;
  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit.

Organisatie en team

Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zon 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden. We vormen samen met 275 professionals onze organisatie Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collegas, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 september 2025, tussen 14.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 augustus 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 22 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 25 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26 augustus 2025, 09.00 uur Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur