Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland
Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
30 sept 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
29 jul 2025De gemeente Renkum heeft momenteel behoefte aan een strategisch beheerder Wegen die ervoor gaat zorgen dat de wegen, civiele kunstwerken en openbare verlichting, op een duurzame en toekomstbestendige wijze, in topvorm zijn. De beheerder kijkt vooruit, ziet kansen en zoekt afstemming met de vakgroepen Water & Riolering, Groen en Verkeer. Tevens treedt hij of zij op als opdrachtgever voor in- en externe partners en organiseert de benodigde personele inzet.Binnen kaders heeft de strategisch beheerde een grote mate van vrijheid. Je durft besluiten te nemen en tegenspel te bieden waar dat nodig is. Je bent toegankelijk, benaderbaar en zoekt ook zelf mensen op.
Verantwoordelijkheden:
Doelstellingen:
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
De kandidaat heeft een afgerond, erkend en volwaardig diploma op minimaal Mbo-niveau in de richting civiele techniek of cultuurtechniek.
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van wegbeheer.
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen van kostendekkingsplannen.
De kandidaat heeft aantoonbaar relevante werkervaring m.b.t. tot voorbereiding onderhoudsprojecten.
De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring met wegbeheersystematiek en weginspecties
Wensen
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met het begeleiden (directievoering) van UAV-CG contracten. Omschrijf 2 referentieprojecten waaruit deze ervaring blijkt.
De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring met het bevorderen van duurzaamheid en circulariteit in de wegenbouw.
De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring met het voeren van een financiële administratie.
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als ambtelijk opdrachtgever binnen de overheid en of gemeente.
Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk
Competenties
Organisatievermogen - Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.
Resultaatgerichtheid - Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar op resultaten.
Vakmanschap - Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe
Kwaliteitsgerichtheid - Stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk. Is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de kwaliteit te verbeteren
De gemeente Renkum
Niet bekend
Niet bekend