A501001 - medewerker frontoffice 1

Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland

Sluit over 6 dagen
4 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

4

Publicatiedatum:

24 jun 2025
LET OP: In verband met het spoedkarakter van deze opdracht, wordt deze aanvraag verkort uitgezet.
Studenten voor het KCC / receptie Voor de zomervakantie.
                                                                                
Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collega’s die voornamelijk parttime werken. Als medewerker KCC beantwoord je vragen aan de telefoon, ontvang je klanten aan de receptie, beantwoord je e-mails en reik je waarde documenten uit zoals rijbewijzen en paspoorten. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden, waarbij je de vragen en verzoeken van klanten goed verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en daarmee het visitekaartje van de gemeente.
 
taken:
  • Telefoon beantwoorden en doorverbinden
  • Terugbelnotities maken in het zaaksysteem
  • Mails beantwoorden
  • Afspraken burgerzaken inplannen
  • Fixi / openbare ruimte meldingen maken
  • Kunnen werken in Gauw / Gemeentelijke Belastingen
  • Werken in Luminizer
  • Werken met Centric Burgerzaken
  • I lost meldingen maken
  • Receptie draaien en documenten daar uitgeven
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur