(Senior) Adviseur groen, sportvelden en speeltuinen

Hoofdstraat 82, 9244 CR Beetsterzwaag, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 24 Friesland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 jun 2027

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

11 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Voor ons team openbare ruimte, teamonderdeel ‘beheer’ zoeken wij een (senior) adviseur groen, sportvelden en speeltuinen. De (senior) adviseur is verantwoordelijk voor het goed inrichten van de beheercyclus voor de beheerportefeuilles groen, sportvelden en speeltuinen. De (senior) adviseur heeft daarbij een coachende rol voor onze junior beheerders die zich hier dagelijks mee bezig houden. De persoon werkt zelfstandig aan de complexere dossiers en kan tegelijk de dagelijkse gang van zaken op de rit houden. Daarnaast zal hij/zij zich o.a. bezighouden met het opstellen van het beheerplan invasieve soorten, het vertalen van MJOP sportvelden naar een beheerplan inclusief de financiële verankering en het aanbesteden van het bermonderhoud.  

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 30 juni 2027 voor gemiddeld 24 uur per week in het eerste jaar en gemiddeld 16 uur per week in het tweede jaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  2. Minimaal 2 jaar ervaring in het beheren van openbaar groen

  3. HBO-diploma Management van de leefomgeving of Bos en Natuurbeheer of vergelijkbaar

  4. Minimaal twee dagen fysiek aanwezig op kantoor, waarvan de dinsdag en een andere dag naar keuze

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 50 %
Gewicht van prijs: 50

Wensen

  1. Ervaring met werken in een gemeentelijke organisatie
    30 %

  2. Ervaring in het coachen van collega’s
    20 %

  3. Ervaring van het beheren van sportvelden
    10 %

  4. Ervaring met het werken in GeoVisia
    10 %

  5. Ervaring van het beheren van speeltuinen
    10 %

  6. keurmerk Natuurbescherming binnen de omgevingswet niveau 3 of hoger
    10 %

  7. Ervaring met het opstellen van boominspecties (VTA / BVA)
    10 %

Aanvullende informatie

  • ZZP
    Zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) zijn gerechtigd om deel te nemen aan deze aanbestedingsprocedure, mits zij verklaren en aantonen dat de werkzaamheden niet als ZZP'er worden uitgevoerd, maar via tussenkomst van een detacheringsbureau plaatsvinden. Deze bepaling is van toepassing omdat de werkzaamheden worden uitgevoerd onder toezicht en leiding van de gemeente. De ZZP'er dient in zijn bieding: a. Te vermelden via welk detacheringsbureau de werkzaamheden zullen worden verricht; b. Een verklaring van het betreffende bureau te overleggen waaruit blijkt dat het bureau bereid is de ZZP'er voor deze opdracht te verlonen; c. Te verklaren dat het detacheringsbureau akkoord gaat met dealgemene inkoopvoorwaarden van de gemeente en dat de inkoopvoorwaarden van het bureau niet van toepassing zullen zijn op de opdracht. Gunning aan een ZZP'er vindt uitsluitend plaats onder de voorwaarde dat aan de bovengenoemde vereisten wordt voldaan. Als niet aan deze vereisten is voldaan, behoudt de gemeente zich het recht voor de inschrijving ongeldig te verklaren.

  • Opleidingen en diploma's
    Indien bij de eisen en/of de gunningcriteria kwaliteit gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dient een kopie diploma en/of certificaat te worden toegevoegd aan de aanvraag. Kunnen Externen dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.

  • Referenties
    Onder een referentie verstaan wij een overzichtelijke omschrijving van minimaal één eerdere opdracht. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de opdracht en het aantal uren per week. Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever, hetgeen in zijn algemeenheid alleen zal gebeuren als de Externe in aanmerking komt voor een interview.

  • Geheimhoudingsverklaring
    Is van toepassing op alle verkregen informatie gedurende het verblijf bij Gemeente Opsterland.

  • VOG
    Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een verklaring waaruit blijkt dat gedrag van de Externe in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een specifieke taak of functie in de samenleving.  Voor aanvang van de opdracht dient er een VOG te worden overlegd. Kunnen Externen dit niet aantonen, dan is definitieve afwijzing het gevolg.

  • Tarieven
    De overeengekomen uurtarieven staan vast voor de duur van de overeenkomst (inclusief alle verlengingen), zijn in euro’s, omvatten alle belastingen (maar exclusief BTW) en betreffen de overeengekomen prestatie, alsmede alle overige kosten, zoals die van training of inwerking van personeel, reis- en verblijf- en voorrijkosten, administratiekosten en de kosten van de verpakking.

    Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet voor vergoeding in aanmerking komen. De opgegeven prijs dient marktconform en reëel te zijn. Marktconform en reëel houdt in dat Leveranciers eerlijke, kostendekkende en in de markt gebruikelijke prijzen dienen op te geven, als basis voor een gezonde Inhuuropdracht. Het doel hiervan is te voorkomen dat prijzen worden ontvangen die te veel afwijken van hetgeen in de markt gebruikelijk is, welke enerzijds de gunningsmethodiek negatief beïnvloeden en anderzijds praktisch niet toepasbaar zijn.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur