Toezichthouder Milieu

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Sluit over 8 dagen
100 36 Friesland

Begindatum:

7 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Controleren of bedrijven zich houden aan de milieuwetgeving. Een bezoek bij een bedrijf begint met een degelijke voorbereiding, je neemt voor een controle eerst het dossier van het bedrijf door. Na de controle verwerk je de bevindingen in het digitale dossier van het bedrijf en verwoord je deze in een brief richting het bedrijf.

Je geeft intern advies en je handelt klachten vakkundig af.

Daarnaast ben je “in het veld” een oog- en oorfunctie voor collega toezichthouders op het gebied van bijvoorbeeld bouwen en ruimtelijke ordening.

Inzet
De kandidaat is inzetbaar vanaf 7 juli 2025 tot en met 31 december 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 25 juni. Wij vragen je hiermee rekening te houden.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  2. De kandidaat heeft MBO+/HBO werk- en denkniveau

  3. De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding met een relatie tot het milieu

  4. De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  5. De kandidaat beschikt over een rijbewijs B en is in het bezit van een auto

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 75 %
Gewicht van prijs: 25 %

Competenties
Te toetsen in interviewfase:

  • Klantgericht

  • Oplossingsgericht

  • Integer

  • Nauwkeurig

  • Besluitvaardig

  • Daadkrachtig

  • Stressbestendig

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken

Wensen

  1. De kandidaat heeft ervaring binnen een gemeente
    50 %

  2. De kandidaat beschikt over kennis van key2milieu/CLO
    50 %

Let op!:
Door de specifieke aard van deze opdracht en de voorwaarden vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) bestaat het risico op een fictieve dienstbetrekking. Om deze reden komen zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers) en BV’s met uitsluitend een directeur-grootaandeelhouder niet in aanmerking om (rechtstreeks) op deze opdracht in te schrijven. Inschrijving door een zelfstandige zonder personeel of een BV met alleen een directeur-grootaandeelhouder zal leiden tot uitsluiting van de opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur