Regio coördinator IZA en GALA

Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

7 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Regio coördinator IZA en GALA
24-28 uur per week 


Je werkt in opdracht van het Dagelijks Bestuur IZA West-Brabant, bestaande uit de wethouders van Oosterhout, Breda en Roosendaal, welke de 16 West-Brabantse gemeenten vertegenwoordigen.

De 16 gemeenten, onderdeel uitmakende van de regio West-Brabant, worden op een eenduidige wijze met elkaar verbonden en op de hoogte gesteld en gehouden van de ontwikkelingen op het gebied van IZA en GALA, op zowel ambtelijk als bestuurlijk niveau.

Je rol: 

  • Je bewaakt het overzicht over de gehele regio op IZA en GALA en stuurt op de voortgang van de diverse actielijnen.

  • Je bewaakt de opvolging van (financiële en inhoudelijke afspraken.

  • Je bent verantwoordelijke voor de aansturing op diverse regio-brede IZA en GALA vraagstukken, zoals de uitrol van de ketenaanpakken samen met het team van projectleiders en het (tijdig) komen tot een sluitend begrotingsvoorstel voor de besteding van de gemeentelijke SPUK IZA.

  • Je bewaakt en stuurt op betrokkenheid van alle betrokken IZA-gemeenten en handelt proactief op de voortgang van de gehele regio.

  • Je communiceert proactief naar de deelnemende gemeenten over landelijke en regionale ontwikkelingen.

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de agenda’s voor o.m. het Dagelijks Bestuur IZA, Ambtelijke Overleg IZA, IZA coördinatorenoverleg en wekelijks afstemminsmoment West-Brabant.

  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte vastlegging van notulen, acties en besluiten van deze overleggen.

  • Je faciliteert het Dagelijks Bestuur IZA door de voorbereiding op besluitvorming t.a.v. plannen, financiën en middelen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van stukken voor het Algemeen Bestuur IZA op basis van de input van de coördinerende gemeenten.

  • Je draagt zorg voor de annotatie van wethouders uit het Dagelijks Bestuur IZA, ter voorbereiding op (boven-) regionale en/of landelijke overleggen.

  • Je fungeert als secretaris binnen het Ambtelijk Overleg IZA.

  • Je bent het aanspreekpunt voor jouw regio binnen landelijke gremia zoals het landelijke regio. 

  • Coördinatoren overleg.

  • Je informeert betrokken ambtenaren vanuit de gemeenten over regionale en landelijke ontwikkelingen.

  • Je ondersteunt de coördinerende gemeenten Breda en Roosendaal in de afstemming met het programma management Oost en West.

  • Je schakelt in de rol als regio coördinator met een breed pallet aan stakeholders, op tactisch en strategisch niveau. Denk hierbij aan: De Vereniging van Nederlandse gemeenten,  Betrokken ambtenaren uit de regionale gemeenten, Betrokken bestuurders uit de regionale gemeenten, Regionaal projectleiders op de ketenaanpakken, diverse afdelingen binnen de GGD West-Brabant. 

Jouw profiel 

  • Je hebt een minimaal HBO diploma. 

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring binnen het sociaal domein. Kennis van het thema gezondheid is een pré. 

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met projectmatig werken en regionale samenwerking. 

  • Je hebt mimimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. 

  • Daarnaast ben je proactief, zorgvuldig, kan je snel schakelen en communicatief vaardig. 

Overige informatie 

  • Aanleveren van een VOG-verklaring is verplicht. 

  • Thuiswerken in overleg. 

  • De functie is ingeschaald in schaal 11 van de CAO gemeenten. 

  • Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting van de procedure. 

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP'er.

Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat is verplicht om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. De leverancier vraagt een nieuwe VOG aan bij Justis op screeningsprofiel 11, 12, 13 en 41 en kan deze eenmalig declareren via inhoudingen/vergoedingen in de opdracht. De VOG dient op naam van de leverancier te staan en de functietitel genoemd in deze aanvraag moet opgenomen zijn in de VOG. Bij aanlevering mag de VOG niet ouder zijn dan 2 maanden. Als de VOG niet aan deze criteria voldoet wordt deze afgewezen en dient er op eigen kosten een nieuwe VOG aangevraagd te worden door de leverancier. Indien drie weken na start dossiervorming nog geen VOG is aangeleverd volgt een automatische urenrestrictie. Uren kunnen dan niet meer geschreven en uitbetaald worden.

  • De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld).

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie als regio coördinator. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met projectmatig werken. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met regionale samenwerking. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met kennis en kunde van het Sociaal Domein. Dit moet blijken uit de CV.

  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld):

    • Pro-actief

    • Snel schakelen

    • Zorgvuldig

    • Samenwerken

    • Resultaatgericht

    • Communicatief vaardig

    • Zelfstandig

    • Analytisch

    • Netwerker

    • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

  • Kennis van het thema gezondheid binnen het Sociaal Domein is een pré en moet blijken uit het CV.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.