Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker managementondersteuning

Koningstraat 13, 9101 LP Dokkum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 20 Friesland

Begindatum:

15 aug 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

21 jul 2022

Vacaturenummer: NF2022-60            
 

Wij zijn per ommegaande op zoek naar:

Werknaam functie: 

 Medewerker managementondersteuning

Code functie:

 7.2.0.03

Afdeling:

 Bedriuwsfiering

Team:

 Sekretariaat Bestjoer & Management

Contract:

 20 uur per week
 Tijdelijke vervanging huidige medewerker managementondersteuning

 voor de periode van 15 augustus 2022 tot 1 januari 2023 met optie tot
 verlenging tot 1 januari 2024

Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter

Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.

Afdeling en team

Als medewerker managementondersteuning werk je in het team Sekretariaat Bestjoer & Management van de afdeling Bedriuwsfiering. De taak van het team Sekretariaat Bestjoer & Management is het ondersteunen van inhoudelijke en procesmatige werkprocessen van colleges, raad, directie, management en ondernemingsraad. Het gaat in dit team om een mix van verschillende ondersteunende functies.
Als medewerker managementondersteuning werk je nauw samen met het college van burgemeester en wethouders.

Jouw werkzaamheden als managementondersteuner

Als medewerker managementondersteuning ben je verantwoordelijk voor de secretariële- en organisatorische ondersteuning van Team Dantumadiel en de Gemeentesecretaris van Dantumadiel.

  • Je biedt inhoudelijke ondersteuning bij verschillende projecten en activiteiten;
  • Je plant en bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor en zorgt voor de verslaglegging ten behoeve van de genoemde functionarissen, soms ook in de avonduren;
  • Je ondersteunt bij de voortgangsbewaking, bijvoorbeeld routing adviesnota’s;
  • Je beheert en bewerkt digitale bestanden en systemen.
  • Je beheert vergaderstukken in een systeem van papierloos vergaderen;
  • Jouw functioneel leidinggevende is de gemeentesecretaris van gemeente Dantumadiel.
  • Je standplaats is Damwâld.

Je profiel:

Jij bent een representatieve collega met een secretariële opleiding op MBO-4 niveau en hebt jarenlange ervaring in een soortgelijke functie in een politiek bestuurlijke omgeving. Je bent dienstverlenend, beschikt over een goed organisatorisch vermogen en je kunt flexibel en efficiënt werken. Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, kunt tactisch opereren en je weet zorgvuldig om te gaan met gevoelige en vertrouwelijke informatie. Je hebt politieke sensitief en kunt heel goed vooruitdenken en anticiperen of wat er nodig is.

Je bent zorgvuldig en kunt snel schakelen, waarbij je de spil bent in de dagelijkse gang van zaken.  Dit doe je geheel zelfstandig en klantgericht. Je bent flexibel zonder een 9 tot 5 mentaliteit en  proactief. Je hebt een positieve houding ten opzichte van het Fries. Ervaring met digitaal- en zaakgericht werken is een pre.

Ons aanbod

Het gaat hier om invulling van de functie van medewerker managementondersteuning ten behoeve van de gemeente Dantumadiel voor 20 uur per week. De standplaats is Damwâld.

Inschaling vindt, afhankelijk van opleiding en ervaring, plaats in de aanloopschaal 6 of functieschaal 7 met een maximum van € 3.301,- bruto per maand (bij 1.0 fte).

Reactietermijn

Graag ontvangen wij uiterlijk 7 augustus 2022 reactie.

Voor meer informatie kun je tot 22 juli contact opnemen met Ronald Dijksterhuis, gemeentesecretaris, per e-mail: rgdijksterhuis@dantumadiel.frl, telefoon 0646366082 of met Govert van Oudenaarden, bestuursadviseur per e-mail: g.vanoudenaarden@noardeast-fryslan.nl , telefoon: 0629581470.

Voor het vervullen van deze functie is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag vereist.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.