Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Processpecialist ICT

Kinkelenburglaan 6, 6681 BJ Bemmel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 103,00 16 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

16 nov 2021

De gemeente Lingewaard ligt tussen Arnhem en Nijmegen en maakt onderdeel uit van het rivierengebied tussen de Waal en het Pannerdensch Kanaal. Lingewaard telt ruim 46.000 inwoners die verspreid wonen in de woonkernen: Angeren, Bemmel, Doornenburg, Gendt, Haalderen, Huissen en Ressen Onze organisatie telt circa 425 medewerkers verdeeld over 14 teams.

Help jij ons om Lingewaard klaar te maken voor de toekomst? 

Processpecialist ICT

De doelstelling van de projectopdracht is de verhoging van de kwaliteit van de ICT-dienstverlening. De opdracht omvat de definitie van succesfactoren en prestatie-indicatoren die een goede sturing op kwaliteit  mogelijk maken. Het gaat hierbij om aspecten als continuïteit, informatiebeveiliging, klanttevredenheid, kosten. Om te voldoen aan de kwaliteitsnormen wordt het jouw verantwoordelijkheid de inrichting en de uitvoering van de ICT-dienstverlening op een hoger plan te brengen. Daarvoor ontwikkel je beleid en maak je (veel) gebruik van best practices die in Topdesk en de beheerorganisatie kunnen worden geïmplementeerd. De implementatie in de beheerorganisatie is een belangrijk onderdeel van de opdracht.

LET OP: Inhuur vindt alleen plaats wanneer de kandidaat een voor deze opdracht geldig VOG kan aanleveren.

LET OP: Inhuur vindt alleen plaats wanneer de kandidaat  contactgegevens voor het opvragen van relevante referenties kan aanleveren.

  • Je hanteert als uitgangspunt voor de projectuitvoering de projectopdracht, doelstellingen, audits, onderzoeken en de Baseline Informatie Overheid (BIO);
  • Je ontwikkelt beleid voor technische beheerprocessen;
  • Je brengt de verschillen tussen de bestaande en gewenste ICT-dienstverlening in kaart;
  • Je stelt oplossingsalternatieven op met een haalbaarheidsanalyse en advies;
  • Je bepaalt welke processen en procesbeschrijvingen er ontbreken of verbeterd moeten worden;
  • Je beschrijft alle processen in (gedetailleerde) procesdesigns en inrichtingen in Topdesk;
  • Je coördineert de implementatie en borging van de processen in applicaties en organisatie;
  • Je leidt het project, geeft leiding aan een projectgroep, stuurt leveranciers aan en bent de penvoerder voor het opstellen van plannen, designs en beleid.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.