Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
28Publicatiedatum:
12 jul 2025Als consulent rechtmatigheid ben jij de schakel in het beoordelen van uitkeringsaanvragen op grond van de Participatiewet, IOAW en IOAZ. Je onderzoekt de rechtmatigheid van aanvragen, voert gesprekken met clienten, stelt heldere rapportages op en verwerkt alles nauwkeurig in het systeem. Daarbij heb je oog voor wetgeving, gemeentelijk beleid en individuele omstandigheden. Jij zorgt ervoor dat mensen krijgen waar ze recht op hebben niet meer en niet minder. Daarmee draag je bij aan een eerlijke en rechtvaardige uitvoering van de wet- en regelgeving. In jouw werk is geen dag hetzelfde. Naast reguliere werkzaamheden kun je ook worden ingezet op actuele maatschappelijke themas, zoals het beoordelen van leefgeld en eigen bijdrage van Vluchtelingen uit Oekraine (RooO). Flexibiliteit is daarom belangrijk: je beweegt mee met ontwikkelingen in de samenleving en de organisatie. Je werkt grotendeels zelfstandig, maar stemt regelmatig af met collegas. Samen bespreek je complexe casussen en leer je van elkaar. Zo blijf je scherp en betrokken.
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 28 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 24 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZPers. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 18 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 21 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 22 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.