Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
15 mrt 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
12 aug 2025Je werkt samen met het opgaveteam nieuwkomers dat verantwoordelijk is voor de brede opgave van nieuwkomers (Oekraiense ontheemden, statushouders, asielzoekers, AMV-ers, inburgering).
Jouw opdracht richt zich op de onderstaande opgaven:
Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur binnen een gemeente;
Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
Een maximum uurtarief van 100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee externe partij;
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties).
Bij Gemeente Lingewaard geloven we in de kracht van diversiteit en kansen voor iedereen. Werken bij ons betekent bijdragen aan een organisatie die zich richt op een eerlijke en actieve betrokkenheid van alle inwoners, ondernemers en verenigingen. Wij zijn voortdurend op zoek naar frisse ideeen en creatieve oplossingen die de toekomst van onze gemeenschap vormgeven.
Wat wij doen
Ons doel is simpel: zorgen dat het goed leven is in Lingewaard. In Lingewaard zetten we ons in voor samenwerking en innovatie. We zijn niet bang om buiten de gebaande paden te treden en we moedigen iedereen aan om hun talenten te ontwikkelen, zowel lokaal als regionaal.
Waar je werkt
Het gemeentehuis is in Bemmel net als de gemeentewerf. Ons modern ingerichte gemeentekantoor biedt alles wat je nodig hebt om comfortabel te werken, zowel op kantoor als thuis. Van ergonomische stoelen en bureaus tot beeldschermen en headsets, alles is ingericht om jouw werkomgeving optimaal te ondersteunen.
Context
In het team sociaal beleid werken 22 bevlogen collegas samen om beleid te ontwikkelen voor het gehele sociaal domein. In nauwe samenwerking met inwoners, organisaties en onze vele collega's in het sociaal domein streven we ernaar om de regievoering te versterken en nog beter aan te sluiten opde wensen en ideeen van (georganiseerde) inwoners en organisaties.
In de opgave nieuwkomers werk jij nauw samen met de projectleider migratie en integratie, de beleidsadviseur inburgering en de strategisch adviseur. Onze gemeente zet zich in voor een zelfredzame en inclusieve samenleving. Vanuit die visie ondersteunen we nieuwkomers (Oekraiense ontheemden, asielzoekers/AMV-ers en statushouders). Hiervoor richten we passende duurzame woonvormen in en dragen zorg voor mogelijkheden voor onderwijs, werk en inkomen, inburgering en ondersteuning. We werken vanuit ons lokale beleid regionaal samen en hebben ook in de samenwerking met het COA voor de opvang van asielzoekers oog voor integraliteit.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 25 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-di-wo-do-vrijdag afhankelijk van wensen
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 25 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen ja
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.