Medewerker Beleidsuitvoering

Oldehoofsterkerkhof 2, 8911 DH Leeuwarden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Friesland

Begindatum:

19 aug 2024

Einddatum:

31 jan 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

2 aug 2024

Medewerker Burgerzaken B/zelfstandig afhandelen van naturalisaties/optie
16-32 uur

Het team Burgerzaken van de  gemeente Leeuwarden is op zoek naar een ervaren medewerker Burgerzaken, die zelfstandig Naturalisaties kan afhandelen. Herken jij jezelf in de uitspraak: “mijn dag is geslaagd, wanneer  de inwoner tevreden de deur uitgaat?” Ben je op zoek naar een afwisselende functie, waarin je altijd naar de beste oplossing voor de inwoner toewerkt? En wil je daarnaast werken in een dynamische omgeving?  Ben je iemand die ervoor wil zorgen dat iedereen mee kan doen in onze gemeente?
Dan is dit misschien wel jouw ideale nieuwe baan!

Wat ga je doen
We zoeken een allround medewerker, maar nadruk ligt op het zelfstandig uitvoeren van Naturalisaties/optie.
We zijn een grote gemeente die te maken heeft met complexe vraagstukken en uitdagingen. Ook werk je mee aan de verkiezingen.

Het team
Je wordt onderdeel van team Burgerzaken. Dat team bestaat uit ongeveer 38 enthousiaste collega’s, met verschillende verantwoordelijkheden en specialisaties. Samen zorgen wij ervoor dat er veel werk verzet wordt, want het is vrijwel altijd druk bij ons op de afdeling. Wij zijn primair gericht op een goede dienstverlening, ook als het hectisch is.

Wat we zoeken
Je bent iemand die graag in verbinding staat met onze inwoners, je beschikt dus over goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Je bent oplossingsgericht en dienstverlenend omdat je altijd samen met de inwoner zoekt naar de beste oplossing. Je hebt er zin in en dat is te merken aan je energieke houding. 

Om deze functie goed uit te kunnen voeren, is het belangrijk dat je het volgende meebrengt:

  • Hbo werk- en denkniveau;

  • Minimaal diploma basisopleiding Burgerzaken (NVVB), enkele specialisaties is een pré;

  • Enkele jaren ervaring op het gebied van burgerzaken;

  • Flexibel en stressbestendig;

  • Oog voor kwaliteit en precies werken;

  • Ervaring in het werken met verschillende computersystemen, waarbij ervaring met Key2Burgerzaken een pré is;

  • Nederland/Engels verstaan en spreken en Fries in ieder geval verstaan en bij voorkeur spreken.

Waar ga je werken
In een dynamische omgeving maken wij steeds afwegingen tussen individuele en collectieve belangen, waarbij burgerzaken een belangrijke rol heeft bij het vaststellen van iemands identiteit. We zorgen ervoor dat de contacten met inwoners, instellingen en bezoekers soepel verlopen. We denken van buiten naar binnen. Onze dienstverlening is dan ook passend en persoonlijk. Hoewel digitale kanalen belangrijk zijn, houden we ook oog en mogelijkheden voor mensen die niet zo digitaal vaardig zijn. We benaderen inwoners deskundig, duidelijk en vriendelijk. 

Eisen

  • Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden

  • Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen mbt het door-/uitlenen van personeel:

    • Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.

    • Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant. Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen.

  • Aangeboden tarief is all-in

  • Hbo werk- en denkniveau;

  • Minimaal diploma basisopleiding Burgerzaken (NVVB), enkele specialisaties is een pré;

  • Enkele jaren ervaring op het gebied van burgerzaken;

  • Nederlands/Engels verstaan en spreken en Fries in ieder geval verstaan en bij voorkeur spreken.

Wensen

  • Kandidaat is

    • Zelfstandig zonder personeel (ZZP) obv van een goedgekeurde TUSSENKOMST modelovereenkomst van de Belastingdienst (bij gunning verplicht nummer overeenkomst communiceren) (0 Punten)

    • Aangeboden obv Uitzenden/Detachering (0 Punten)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.