Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
16 jul 2025De opdracht is met spoed uitgezet ter vervanging van ziek personeel.
Het team HRM, JZ, Inkoop en Communicatie is op zoek naar een ervaren HR-accountadviseur die het team tijdelijk komt versterken in verband met ziekte binnen het team.
Als HR-adviseur adviseer je teammanagers, zowel gevraagd als ongevraagd. Je gaat je voornamelijk bezighouden met casuïstiek van medewerkers, instroom, verzuimbegeleiding, het opstellen van en het adviseren over beleid, opleiding/ontwikkeling en mogelijk het HR21 functiewaarderingssysteem.
Ben jij een enthousiaste en gedreven HR-accountadviseur met ervaring binnen een gemeentelijke organisatie? Heb je een HBO werk- en denkniveau en ervaring in het vakgebied? Dan zijn wij op zoek naar jou!
We zoeken een HR-accountadviseur met uitstekende communicatieve vaardigheden, die makkelijk kan schakelen tussen verschillende niveaus. Je bent zowel toegankelijk voor medewerkers als teammanagers en weet snel relaties op te bouwen. Je beschikt over overtuigingskracht, bent resultaatgericht en werkt graag samen om doelen te bereiken. Je weet je snel in te werken binnen de organisatie en kunt goed prioriteiten stellen.
Je bent proactief, flexibel en kunt goed werken onder druk. Je weet te adviseren, levert een actieve bijdrage aan projecten en ondersteunt de uitvoering van HR-processen. Daarnaast ben je creatief, integer, collegiaal en heb je gevoel voor de politieke verhoudingen binnen de organisatie.
Beschik jij over de gevraagde competenties? Dan maken we graag kennis met jou!
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe;
Hbo-opleiding afgerond op het gebied van HRM;
Minimaal 3 jaar werkervaring als HR-accountadviseur (of een soortgelijke functie) in de afgelopen 6 jaar;
In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen;
Geen ZZP'er;
De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv);
Gewicht: 30 %
De mate van ervaring met de ontwikkeling van beleid op het gebied van HRM (blijkt uit cv);
Gewicht: 30 %
De mate van werkervaring met (casemanagement) verzuim (blijkt uit cv);
Gewicht: 20 %
Het is wenselijk dat de kandidaat minimaal twee dagen per week fysiek op locatie aanwezig is (blijkt uit cv).
Gewicht: 20 %
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 70 %
Gewicht van prijs: 30 %
Enthousiaste en gedreven HR-accountadviseur met ervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
Uitstekende communicatieve vaardigheden, die makkelijk kan schakelen tussen verschillende niveaus.
Toegankelijk voor medewerkers als teammanagers en weet snel relaties op te bouwen.
Beschikt over overtuigingskracht, is resultaatgericht en werkt graag samen om doelen te bereiken.
Kan zich snel inwerken binnen de organisatie en kan goed prioriteiten stellen.
Proactief, flexibel en kan goed werken onder druk.
Kan adviseren, levert een actieve bijdrage aan projecten en ondersteunt de uitvoering van HR-processen.
Creatief, integer, collegiaal en heeft gevoel voor de politieke verhoudingen binnen de organisatie.
Het team HRM, JZ, Inkoop en Communicatie is op zoek naar een ervaren HR-accountadviseur die het team tijdelijk komt versterken in verband met ziekte binnen het team.
Planning
De gesprekken vinden plaats op dinsdag 29 juli 2025 vanaf 12.30 uur.
Interview
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Optie tot verlenging
4 x 6 maanden
Schaal
De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 10a.
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 3 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
Type functie
Deze functie is ingeschaald in schaal 10a Cao gemeenten.
Deze overeenkomst kan worden aangegaan op basis van een deta-vast constructie. Indien beide partijen positief zijn over de samenwerking, kan de medewerker na een periode van 12 maanden kosteloos worden overgenomen door de opdrachtgever.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.