Begindatum:
16 jun 2025Einddatum:
1 okt 2025Uren per week:
20 - 24Publicatiedatum:
27 mei 2025Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid.
Onze kernwaarde is ‘Samen’. Goed persoonlijk contact met elkaar en inwoners is ons veel waard. Als je onze collega wordt, heb je werk met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en variatie. Bij ons kun je je ontwikkelen tot een allrounder. Als vanzelf dienen wij de Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders.
Omschrijving van de opdracht
Het voeren van (keukentafel)gesprekken met de inwoner over de hulpvragen, het opstellen van een ondersteuningsplan en doelen en het voeren van procesregie.
Het stellen van objectieve en integrale Wmo indicaties op het gebied van wonen, vervoer, hulpmiddelen, hulp bij het huishouden, begeleiding en dagbesteding.
Het voeren van tussentijdse evaluatiegesprekken, eind- en herindicatie gesprekken en het kunnen op- en afschalen van bestaande indicaties.
Werkt samen met collega’s en stemt met hen af d.m.v. casuïstiek.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als wmo consulent/zorggerisseur;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als wmo consulent/Zorggerisseur binnen ene gemeente; (40 punten)
Aantoonbare werkervaring met PGB’s, benoem dit duidelijk in het cv(20 punten);
Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee (40 punten)
a. tot €80 (40 punten);
b. van €81 tot €85 (30 punten);
c. meer dan €85 (0 punten).
Competenties
Iemand met de competenties:
inlevingsvermogen
overtuigingskracht
Resultaatgericht
dienstverlenend
samenwerken
oplossingsgericht
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 9 juni 2025, van 14.30 - 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 6 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Kandidaat kan pas starten als het VOG is aangeleverd bij de opdrachtgever.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Landsmeer mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Landsmeer. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).