Burgemeester Berghuisplein 1, 8261 DD Kampen, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mrt 2026Uren per week:
16Publicatiedatum:
29 mei 2025Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Veenendaal mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Veenendaal Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.
Opdracht
Voor het uitvoeren van deze opdracht moet gedacht worden aan in ieder geval de volgende taken:
- Overnemen lopende dossiers waaronder 13 overeenkomsten oneigenlijk grondgebruik:
Aanschrijven
Communicatie
Proces opstarten/begeleiden
Informatieavond organiseren
Behandelen van aanvragen van particulieren (huur, koop, pacht).
Behandelen aanvragen nutsbedrijven voor aankoop van grond voor de aanleg van trafohuisjes en/of zendmast.
Behandeling gemeentelijke kavelverkoop woningbouw waaronder nazorg van de verkoopprocedures en afstemming met de Notaris.
Bijhouden algemene mailbox vastgoedzaken en in overleg met collega’s het werk verdelen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Vastgoed of Makelaardij;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Medewerker Vastgoed;
4. Aantoonbare werkervaring met het verkoopproces van gronden en kavels;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met de afhandeling van dossiers rond oneigenlijk grondgebruik, verjaring en de verkoop van snippergroen;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Medewerker Vastgoed (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met de afhandeling van dossiers rond oneigenlijk grondgebruik, verjaring en de verkoop van snippergroen (20 punten);
9. Aantoonbare kennis van / werkervaring van de regio Kampen of Provincie Overijssel (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (10 punten);
10. Aantoonbare afgeronde juridische basiscursus vastgoed-grondzaken (5 punten).
Competenties
- Pro-actief
- Nauwkeurig
- Oplossingsgericht
- Klantgericht
- Zowel zelfstandig als goed in teamverband kunnen werken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden na de briefselectie ingepland in de week van 9 juni. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 10 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).