Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Olst-Wijhe
Logo van Gemeente Olst-Wijhe

Junior adviseur grondzaken (deta-vast)

Raadhuisplein 1, 8131 BN Wijhe, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

16 jun 2026

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

29 mei 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 tot 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Olst-Wijhe mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Olst-Wijhe. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 19.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.

Wil jij een bijdrage leveren aan onze landelijke, eigenzinnige woongemeente en samen met je collega’s mooie projecten realiseren? Kom jij het beste tot je recht in een kleine organisatie met een open en informele werksfeer en volop ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling? Bij ons kun je het verschil maken! Voor het team Ruimtelijke Realisatie zoeken wij een:

Junior adviseur grondzaken (deta-vast)

Opdracht
Olst-Wijhe is een eigenzinnige woongemeente met een uitdagende woningbouwopgave en ruimte voor vernieuwende projecten. Wij zoeken een junior adviseur die ons helpt om deze ambities en projecten te realiseren.  

Als adviseur grondzaken stel je overeenkomsten op, zoals intentie- en anterieure overeenkomsten en aankoop-, verkoop-, huur- en erfpachtovereenkomsten. Je ondersteunt en adviseert in gebieds- en projectontwikkelingen en helpt mee om het grondbeleid en de bijbehorende instrumenten te actualiseren en te ontwikkelen. Je levert ook een bijdrage aan het verbeteren van de werkprocessen. Het team Ruimtelijke Realisatie is volop in ontwikkeling. Dit biedt mogelijkheden voor een brede(re) oriëntatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. BYOD is van toepassing.Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel;
2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
3. Een afgeronde WO-opleiding met een specialisatie in zowel privaatrecht, als in staats- en bestuursrecht;
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar bij een gemeente van gelijkwaardige omvang (+/- 20.000 inwoners);
5. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur);

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare kennis van vastgoed en grondzaken verkregen d.m.v. vakgerichte cursus (of is bereid deze cursus te volgen) (benoem dit specifiek in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van grondzaken verkregen door opleiding of werkervaring (20 punten); 
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het archiveren/dossiervorming van gemeentelijke stukken binnen een gemeente (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het opstellen/verzorgen van correspondentie binnen een gemeente (20 punten).

Competenties
- Je bent communicatief vaardig en werkt nauwkeurig, zelfstandig en resultaatgericht.
- Je bent van nature proactief en integer en voelt je thuis in een organisatie die zich opstelt als partner in de samenleving.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: N.t.b.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 juni 2025 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 10 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.