Toezichthouder Glasvezel

Johan van Den Kornputplein 10, 9934 EA Delfzijl, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 24 Groningen

Begindatum:

15 mrt 2023

Einddatum:

14 mrt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 feb 2023

Over de gemeente Eemsdelta
Als gemeente Eemsdelta zijn wij een aantrekkelijke gemeente voor inwoners, bedrijven, bezoekers én medewerkers. In onze gemeente vind je de Waddenkust, weidse cultuurlandschappen en karakteristieke dorpen met middeleeuwse kerkjes. Maar ook dynamische havens en innovatieve bedrijvigheid. Het is een gemeente waar we nuchter zijn, naar elkaar omkijken en samen de handen uit de mouwen steken met onze vertrouwde kwaliteiten!

Ook in Eemsdelta zien we dat de samenleving in een hoog tempo verandert. Mede door de digitalisering organiseren inwoners zich gemakkelijker en sneller, maar ook de opgaven die op ons afkomen vragen om een andere manier van werken én we kunnen het niet langer alleen. We willen vooral een gemeente zijn (en blijven) die dichtbij de inwoners, ondernemers en partners staat. We willen weten wat er leeft, wat er nodig is en hoe we ervoor kunnen zorgen dat ons gebied zich ontwikkelt en dat de leefbaarheid groot is. Eemsdelta dichtbij!

Opdrachtomschrijving
Je  gaat namens de gemeente Eemsdelta het toezicht houden op de aanleg van het glasvezelnetwerk dat wordt gerealiseerd. De werkzaamheden van de toezichthouder zullen bestaan uit:

  • Toezicht op de aanleg van kabels- en leidingen volgens de verleende instemmingsbesluiten en werken in het kader van de grootschalige aanleg van een glasvezelnetwerk binnen de gemeente Eemsdelta.

  • Zorg dragen dat de aannemer(s) zich houden aan de gemeentelijke uitvoeringsvoorschriften zoals ligging, (verkeers-)veiligheid en kwaliteit herstel, verdichtingscontrole, etc. (gemeentelijk beleid AVOI met eventueel aanvullende afspraken).

  • Het bijwonen van vergaderingen en de uitvoering van de toezichtfunctie.

  • Controleren van de informatie t.b.v. correcte afhandeling van alle administratieve en financiële zaken die behoren bij de verleende instemmingen.

  • Het onderhouden van een goede communicatie met burgers bij eventuele klachten en/of calamiteiten.

  • Het onderhouden van diverse, aan het traject gerelateerde, contacten met interne - en externe relaties.

Je bent dus het eerste aanspreekpunt voor collega's, aannemers, gebruikers en bewoners. Samen met je collega’s streef je naar een gemeenschappelijk doel, om op die manier een goed product te realiseren waarbij kwaliteit voorop staat.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO niveau in een technische richting en ervaring (minimaal 2 jaar) met toezicht houden op het aanleggen van kabels en leidingen in de openbare ruimte.

  • Je hebt aanpassingsvermogen en blijft doelmatig handelen door je aan te passen aan een veranderende omgeving, taken, verantwoordelijkheden en/of mensen.

  • Je treedt doortastend op en bent flexibel. Als zich problemen voordoen, zorg je ervoor dat deze adequaat aangevlogen worden.

  • Daarnaast ben je communicatief zeer vaardig.

  • Je werkt vanuit een oplossingsgerichte houding en bekijkt zaken met een creatieve, open blik. Met een focus op verbinding kijk je naar je omgeving en je kunt omgaan met verschillende, tegenstrijdige belangen.

Eisen

  • Afgeronde MBO opleiding

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie

Gunningscriteria

  • De kandidaten die worden uitgenodigd voor een gesprek worden tijdens dit gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven bij de opdrachtomschrijving/kandidaat omschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat.

  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • U geeft in uw motivatiebrief aan waarom u geschikt bent voor deze opdracht. U geeft concreet aan welke ervaring u heeft als toezichthouder binnen een politiek gestuurde organisatie.

  • Op CV en/of motivatiebrief blijkende aantoonbare ervaring met complexe vraagstukken

  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland in week 10 (maandag 6 t/m vrijdag 10 maart 2023)

Toelichting op rooster
Voor deze opdracht zijn wij op zoek naar een toezichthouder voor gemiddeld 20 – 24 uur per week.

Dienstencategorie
Bouwkundige diensten, technische diensten, diensten van stedenbouw en landschapsarchitectuur, e.d.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.