Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
30 jun 2026Uren per week:
20Publicatiedatum:
18 jun 2025Organisatie
Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.
De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.
Omschrijving van de opdracht
Gemeente Brummen heeft besloten om een AZC voor 350 asielzoekers te huisvesten op een landgoed. De bestuursovereenkomst en de werkafspraken voor het realiseren van dit AZC moeten worden gesloten met het COA, evenals de voorbereiding voor de realisatie. Op dit moment wordt een risicoanalyse gemaakt voor de kern Brummen door Bureau Beke. Deze tijdelijke opdracht behelst de interne begeleiding van dit gehele proces, alsmede contact met inwoners over het proces.
Veel werkzaamheden vragen om een projectmatige aanpak: van projectinitiatief komen tot een projectplan en uiteindelijk realisatie, effectief samenwerken binnen een projectorganisatie en goede communicatie met de gemeentelijke organisatie en de leefomgeving is jouw verantwoordelijkheid en waar nodig stuurt je tijdig bij.
Werkzaamheden:
Zorgen voor bestuurlijk draagvlak en het (laten) komen tot besluitvorming.
Binnen de vastgestelde projectkaders tot daadwerkelijke realisatie komen.
Afstemming met inhoudelijk mede-adviserende ambtenaren.
Periodieke rapportage.
Vereisten / knock-outcriteria
Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten en/of huisvestingsvraagstukken rond AZC's;
Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken. Van projectinitiatief komen tot een projectplan en uiteindelijk realisatie (Benoem dit duidelijk in het cv);
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten / huisvestingsvraagstukken voor bijzondere doelgroepen (40 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten en/of huisvestingsvraagstukken rond AZC's (35 punten);
Aantoonbare werkervaring met het behartigen van de belangen van een gemeente in onderhandelingssituaties (Benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Competenties
Aanpassingsvermogen
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
(schriftelijk)
Klantgericht
Luisteren
Doorzettingsvermogen
Tactisch gedrag
Motiveren
Resultaatgericht werken
Samenwerken
Overtuigen
Assertiviteit
Besluitvaardigheid
Organiseren
Kritisch
Analyserend vermogen
Plannen en organiseren
Politiek sensitief
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nog te bepalen
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 27 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 25 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).