Opzichter Openbare Ruimte-Civiel

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Sluit over 18 dagen
95 20 tot 24 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

8 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als opzichter/toezichthouder civiel houdt je toezicht op de kwaliteit en voortgang van werken van derden aan wegen, riolen, verkeersvoorzieningen, openbare verlichting en werken van nutsbedrijven. Je verricht bijbehorende administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen van afrekenstaten, rapporteren over voortgang, verwerken van revisiegegevens etc. Je doet de technische toetsing en beoordeling van aanvragen voor rioolaansluitingen en uitwegen. Je signaleert problemen en onvolkomenheden t.a.v. verkeer, weg- en rioolbeheer, openbare verlichting & reiniging, spoort deze op en zorgt zo mogelijk voor een oplossing.
Je handelt klachten en meldingen van bewoners af (in FIXI). 

Eisen

  • Een maximum uurtarief van 95 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee externe partij;

  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met UAV en RAW-systematiek;

  • AantoonbaarIn bezit van rijbewijs B en eigen auto voor uitvoering van het werk. Dienstreizen vanaf werklocatie Gemeentehuis Brummen mogen met onderbouwing gefactureerd worden a 0,37 per kilometer.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het houden van toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken;

  • een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder
  • Een aantoonbare afgeronde VC-VOL opleiding/cursus

Competenties

  • Je durft zelfstandig beslissingen te nemen en hebt een praktische instelling;
  • Je bent een enthousiast teamwerker, je hebt een klantvriendelijke instelling, je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en denkt oplossingsgericht;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

Organisatie en team

De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

In verband met een vertrekkende collega hebben wij een vacature Opzichter Openbare Ruimte-Civiel. Ter overbrugging van de invulling van deze vacature hebben wij een tijdelijke opdracht om te zorgen voor voortgang op een aantal lopende projecten.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 9 Cao Gemeenten. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: n.t.b.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur