Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beheerder groen

Gemeente Barneveld

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Sluit over 15 dagen
95 32-36 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

7 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Barneveld zoekt een ervaren interim Beheerder Groen die als zelfstandig professional verantwoordelijk is voor het opstellen, actualiseren en implementeren van meerjarige beheer- en onderhoudsplannen voor het gemeentelijk groen, sportvelden, speelplekken en begraafplaatsen. De focus ligt op het vertalen van beleid naar uitvoerbare plannen, het voorbereiden van aanbestedingen en het bewaken van uitvoering en kwaliteit. De opdracht wordt uitgevoerd op zelfstandige basis. Je werkt resultaatgericht en bent verantwoordelijk voor jouw eigen werkwijze, planning en prioritering.

Werkzaamheden of verantwoordelijkheden:

  • Opstellen van meerjarige beheer- en onderhoudsplannen, inclusief technische en financiele onderbouwing.
  • Vertalen van beleid naar praktische uitvoeringsplannen en aanbestedingen.
  • Opdrachtgeverschap richting interne realisatieteams en externe uitvoerende partijen.
  • Leveren van input voor de Meerjaren Investeringsplanning (MIP) en de Planning & Control-cyclus.
  • Monitoren en analyseren van onderhoud, inspecties en meldingen, en voorstellen doen voor verbeteringen.
  • Onderhouden van contacten met aannemers, buurtvertegenwoordigers en ketenpartners.

Resultaten:

(Geen resultaten gespecificeerd in de opdrachttekst)

Eisen

  • Bring your own device is van toepassing. In geval van zzp/ zzp tussenkomst : dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten, een laptop word verzorgd door de opdrachtgever. In andere gevallen wordt er een laptop + telefoon geleverd door Barneveld;
  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting cultuurtechniek, tuin- en landschapsinrichting of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie binnen een gemeentelijke context;
  • Ervaring met RAW-systematiek, UAV en relevante beheersystemen;
  • Ervaring met het opstellen van beheerplannen en aanbestedingsdocumenten;

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met beheer van zowel groen als civieltechnische buitenruimte (25 punten);
  • Ervaring met bestuurlijke advisering en het schrijven van college- en raadsvoorstellen (25 punten);
  • Kennis van actuele ontwikkelingen in duurzaam en ecologisch groenbeheer (25 punten);
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bestuurlijke sensitiviteit (25 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht werken
  • Plannen en organiseren
  • Netwerken en omgevingsbewustzijn
  • Analytisch vermogen
  • Samenwerken
  • Creatief probleemoplossend vermogen

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Barneveld
Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeen goed gebruiken. Want jij kunt het verschil maken. En wij bieden jou fijne collega's, een leuke werksfeer en aandacht voor balans en prive.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 27 augustus 2025 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 18 augustus 2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 19 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 augustus 2025 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht 1.90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur