Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
3 jun 2025Op deze opdracht zijn uitsluitend de Algemene inkoopvoorwaarden Achterhoekse Gemeenten AIAG 2017 van toepassing. Bij de offerte aanvraag heeft u deze kunnen inzien. Alle andere voorwaarden worden verworpen. Onze voorwaarden zijn te downloaden op de website van de gemeente Bronckhorst.
Opdrachtgever
Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots d’r an, zeggen we.
Maak de sprong naar Bronckhorst
Het liefst werk je natuurlijk bij een organisatie waar je je thuis voelt en waar je mogelijkheden ziet. En waar jij je persoonlijk kunt ontwikkelen. Daar zorgen wij voor bij de gemeente Bronckhorst. We hebben een lerende cultuur. Voor opleiding, ontwikkeling en experimenteren is veel ruimte. Onze organisatie heeft de perfecte grootte. Groot genoeg voor allerlei mooie regelingen, voorzieningen en verschillende soorten functies. En klein genoeg om de meeste collega’s te kennen en een hechte club te vormen. Samen maken we Bronckhorst, en samen zijn we ook Bronckhorst!
Werken voor Bronckhorst
Uitdagingen genoeg in Bronckhorst! Ons takenpakket groeit. Ons beleid moet met de tijd mee, maar bovenal willen we doen wat we beloven. Op veel vakgebieden zoeken we daarom (extra) collega’s. Zodat wij onze inwoners en ondernemers goed kunnen betrekken en al het werk snel en verzorgd kunnen oppakken. Help je mee?
Omschrijving van de opdracht
Opstellen van overeenkomsten inclusief de bijbehorende notariele afwikkeling zoals anterieure overeenkomsten, samenwerkingsovereenkomsten, koopovereenkomsten en huurovereenkomsten;
Opstellen van beleidsdocumenten zoals gronduitgiftebeleid (procedures in het kader van het Didam-arrest);
Opstellen van collega- en raadsvoorstellen;
Adviseren van het bestuur op het gebeid van grondzaken;
Begeleiding van diverse strategische verwervingen en begeleiding van taxaties.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding;
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel;
Minimaal 3 jaar aantoonbare juridische werkervaring op het gebied van privaatrecht en vastgoed (benoem dit duidelijk in het cv);
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van overeenkomsten met bijbehorende notariële afwijkingen (benoem dit duidelijk in het cv);
Een maximum uurtarief van € 105,99,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief of exclusief Fee).
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van collega- en raadsvoorstellen (25 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente in een soortgelijke functie (30 punten);
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van beleidsdocumenten (25 punten);
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het juridisch adviseren in gebiedsontwikkelingsprojecten (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).
Competenties
analytisch vermogen;
schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
samenwerken
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 24 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 19 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Gemeente Bronckhorst mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Gemeente Bronckhorst. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Bronckhorst merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).