Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Kwartiermaker facilitair management en vastgoed (FMVG)

De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland

Sluit over 16 dagen
105 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 aug 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De afgelopen periode is er onderzoek gedaan naar de manier waarop Facility Management & Vastgoed binnen de gemeente Bernheze het meest optimaal kan worden georganiseerd. In het kort komt het erop neer dat er sprake is van een bundeling van alle facilitaire en vastgoed gerelateerde activiteiten binnen een nieuw op te zetten afdeling. Deze veranderopdracht opdracht houdt in dat je de afdeling opbouwt (en na een jaar overdraagt aan een zittende teamcoach) en er tegelijkertijd voor zorgt dat de circa 45 besluiten - die naar aanleiding van het onderzoek zullen worden genomen - worden geimplementeerd. Dit betekent dat je onder andere:

  • de dagelijkse aansturing van zowel het bodeteam, de facilitair medewerker als het team accommodatiebeheer voor je rekening neemt;
  • een PDC en facilitaire servicedesk gaat opzetten;
  • mogelijke openstaande vacatures gaat invullen;
  • een vastgoedadministratie gaat inrichten in ons FMIS;
  • de facilitaire dienstverlening gaat professionaliseren;
  • een belangrijke rol speelt in de RI&E, Arbo en BHV-activiteiten;
  • professioneel wagenparkbeheer implementeert;
  • een bepalende rol speelt in het MJOP en het onderhoudsprogramma van het gemeentelijk vastgoed.

Eisen

  • Minimaal HBO werk & denk niveau
  • Minimaal een HBO opleiding in de richting van Facility management
  • Minimaal 1 jaar ervaring als facilitair manager binnen een gemeente
  • Aantoonbare ervaring met verandermanagement
  • Minimaal 5 jaar ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector
  • Ervaring met een FMIS
  • Ervaring met het opzetten van een PDC en een facilitaire servicedesk

Wensen en competenties

Wensen

  • 10 jaar of meer ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector
  • Ervaring met TopDesk
  • Ervaring met facilitaire inkoop en contractmanagement
  • Ervaring met het opstellen van een MJOP

Competenties

  • Communicatief sterk
  • Stevig in zijn schoenen staan
  • Doorpakken
  • Geduld
  • Succesvol in verandermanagement
  • Opzetten facilitaire teams
  • Brede kennis huisvesting, vastgoedbeheer, inkoop en contractmanagement in publieke sector
  • Ervaring verhogen medewerker- en klanttevredenheid (semi)publieke sector
  • Duidelijke visie op facility management
  • Visie overbrengen op team, opdrachtgever en eindgebruikers

Organisatie en team

Gemeente Bernheze

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats in de week van 11 augustus.

In deze opdracht is het belangrijk om zichtbaar te zijn binnen de organisatie. Daarom is aanwezigheid op locatie (gemeentehuis Bernheze) 4 dagen per week gewenst.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie Diensten voor bedrijfsadvisering en aanverwante diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen Voorwaarden voor deelname 992542 - Algemene voorwaarden inhuur derden gemeente Bernheze 2018.pdf

Gevraagde documenten Aanleveren bij offerte Diploma

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 50 % Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Motivatie die aansluit bij de opdracht. Weging: 25 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Passend bij de opdracht. Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur