De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland
Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
31 aug 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
23 jul 2025De afgelopen periode is er onderzoek gedaan naar de manier waarop Facility Management & Vastgoed binnen de gemeente Bernheze het meest optimaal kan worden georganiseerd. In het kort komt het erop neer dat er sprake is van een bundeling van alle facilitaire en vastgoed gerelateerde activiteiten binnen een nieuw op te zetten afdeling. Deze veranderopdracht opdracht houdt in dat je de afdeling opbouwt (en na een jaar overdraagt aan een zittende teamcoach) en er tegelijkertijd voor zorgt dat de circa 45 besluiten - die naar aanleiding van het onderzoek zullen worden genomen - worden geimplementeerd. Dit betekent dat je onder andere:
Gemeente Bernheze
De gesprekken vinden plaats in de week van 11 augustus.
In deze opdracht is het belangrijk om zichtbaar te zijn binnen de organisatie. Daarom is aanwezigheid op locatie (gemeentehuis Bernheze) 4 dagen per week gewenst.
Dienstencategorie Diensten voor bedrijfsadvisering en aanverwante diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen Voorwaarden voor deelname 992542 - Algemene voorwaarden inhuur derden gemeente Bernheze 2018.pdf
Gevraagde documenten Aanleveren bij offerte Diploma
Gunningscriteria Weging prijsdeel: 50 % Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Motivatie die aansluit bij de opdracht. Weging: 25 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Passend bij de opdracht. Weging: 25 %