Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland
Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?
Bij ons ervaar je ruimte
Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.
Opdracht
In de rol van jurist Privaatrecht en grondzaken ligt de nadruk van de opdracht op het begeleiden van transacties rondom gebouwen en gronden (verkoop, koop, huur, verhuur, vestigen recht van opstal enz.). Hiernaast ondersteun jij de Kwartiermaker Vastgoed in het meedenken en vormgeven van het efficiënt inrichten en stroomlijnen van de interne processen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist privaatrecht binnen een overheidsinstelling;
2. Een aantoonbare afgeronde wo bachelor opleiding;
3. Een maximum uurtarief van € 95,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee externe partij;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch adviseur.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een aantoonbare afgeronde juridische wo bachelor opleiding (30 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (20 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met juridische privaatrecht en grondzaken (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met privaatrecht, grondzaken en aangrenzende organisatie (30 punten).
Competenties
- ondernemend, resultaatgericht, gedreven en enthousiast;
- combineert juridische scherpte met bestuurlijke sensitiviteit;
- goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- weet complexe dossiers te vertalen naar heldere adviezen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma,di,wo,do,vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 30 mei 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 28 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).