Beleidsmedewerker Sportaccommodaties

Dorpsplein 1, 6562 AH Groesbeek, Nederland

Sluit over 22 dagen
100 20-24 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

5 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Heb jij een passie voor maatschappelijk vastgoed en dan specifiek sportaccommodaties en wil je bijdragen aan de leefbaarheid van onze dorpen? In Berg en Dal speelt het verenigingsleven een grote rol, en wij zetten ons in om ontmoetingen mogelijk te maken. We geloven dat mensen die elkaar ontmoeten, sneller geneigd zijn elkaar te helpen, wat de sociale basis in onze gemeenschap versterkt.Ivm verlof van onze huidige collega zijn wij op zoek naar een nieuwe, tijdelijke beleidsadviseur sportaccommodaties.In deze rol werk je samen met collega's aan de doorontwikkeling van ons accommodatie- en vastgoedbeleid. Je bent het aanspreekpunt voor de sportverenigingen. Je zorgt voor continuïteit op de lopende dossiers en werkt daarbij nauw samen met collega’s en externe partners.

Eisen

  • Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur sport/sportaccommodaties;
  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender;
  • Aantoonbaar beschikbaar per uiterlijk 1 oktober 2025 voor 20 tot 24 uur gedurende gehele opdracht inclusief mogelijke verlengingen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare gemeentelijke werkervaring (35 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur sport/sportaccommodaties (40 punten);
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding gericht op het sociaal domein (25 punten).

Competenties

  • Analytisch;
  • Gericht op samenwerking;
  • Goede communicatieve- en schrijfvaardigheden;
  • Oplossingsgericht;
  • In staat om snel te schakelen.

Organisatie en team

Wij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op!

We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving én met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen. 

Wij vinden het belangrijk dat:

  • we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;

  • we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;

  • we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.

Wie zijn wij? 

Je maakt onderdeel uit van het team Maatschappelijke Ontwikkeling. Dat team bestaat uit ongeveer 25 collega beleidsadviseurs. Zij adviseren op de diverse beleidsterreinen van het sociale domein

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op uiterlijk vrijdag 5 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Fee externe partij 
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen 
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 
 
Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Is mogelijke maar geen must 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur