Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland
Begindatum:
1 jan 2024Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
16 dec 2024Betreft een bestaande aansteding waar geen verlengingsopties meer bevat en gecontinueerd moet worden.
In 2025 gaat de gemeente Amstelveen de stad promoten. Dit doen wij met social media kanalen en websites o.a. 'Amstelveen in 24hrs'.
Gezien de projectondersteuning stadpromotie onafhankelijk van de dagelijkse operatie dienen uitgevoerd, kiest Gemeente Amstelveen voor deze opdracht voor inhuur van extern personeel.
Het gaat om de volgende taken en verantwoordelijkheden:
1.Bijhouden database, Uitagenda, locaties in citynavigator database
Bijhouden inbox uitagenda@amstelveen.nl
Redigeren aangeleverde activiteiten en evenementen
Vertalen van de database items (locaties en evenementen)
Vullen van de routes.
2.Redactie VisitAmstelveen website / beheren social media kanalen
Bijhouden inbox visitamstelveen@amstelveen.nl
Posten van instagramposts +/- 3x per week
Onderhouden Website visit Amstelveen
Bijhouden Homepage en verschillende landingspagina’s en detailpagina’s (via cms)
Homepage wisselen per thema/jaargetijden
Content
Afbeeldingen
Links
Blogs pagina
Toevoegen van Blogs
Bijhouden van de Uitagenda & Locaties (in database)
Inkomende uitagenda items beoordelen
Inkomende locaties beoordelen
Toevoegen en aanpassen van locaties & evenementen
Bijhouden Visit Amstelveen ENG Homepage en verschillende landingspagina’s en detailpagina’s (via cms)
Content
Afbeeldingen
Links
Zorgen voor nieuwe content
verrijken van de themapagina’s met inspirerende content,
zorgen dat het verder gaat dan informatie verstrekken,
uitlichten bijzondere initiatieven, ondernemers, tips pagina’s maken over verschillende thema’s
Vernieuwen van routes , maken en invoeren van routes in de routemodule en koppelen aan themapagina’s over wandelen en fietsen ( ophalen informatie en vullen van het CMS, aanmaken van de route in de database kan eventueel door database medwerker)
Instagram Visit Amstelveen
- Posten van Stories
- Reageren op berichten/comments
- Zoeken op #amstelveen en #visitamstelveen voor mooie foto’s die we kunnen hergebruiken
Facebook Visit Amstelveen
- Posten van Facebookberichten +/- 3x per week
- Aanmaken van Facebook events
- Reageren op berichten en comments
Uitagenda Amstelveens Nieuwsblad
- Uitdraai maken van de uitagenda van woensdag t/m woensdag
- Aanpassen naar format voor Amstelveens Nieuwsblad
- Drukproef checken
Projectondersteuner beheert zelfstandig de website en socialmedia kanalen van visitamstelveen. Hij maakt content, video's en past informatie aan op de website. Het gaat om destinatiemarketing, waarbij we bewoners informeren over het 'uit' aanbod van Amstelveen.
Verstand van databasebeheer en websites/platforms
Nauwkeurig en gevoel voor taal en online vertaling.
Goede inrichting, gebruik en rapportages van Google analytics
Goede toepassing en gebruik van SEO / SEA op de website
Zorgen voor goede vindbaarheid SEO, SEA.
Beheren van de social media kanalen, uitvoeren social mediastrategie en onlinecampagnes,
Maken van content voor de social media kanalen
Coördinatie van de beeldbank van Visit Amstelveen (zorgen voor goede foto’s, beheren van de beeldbank d.w.z. zorgen voor vastleggen rechten, afspraken over gebruik etc.),
Kandidaatomschrijving
Je hebt ervaring met organiseren van evenementen in de regio en stadspromotie. Verder ben je niet alleen georiënteerd op de systemen/techniek met social media en onze websites maar ook op de communicatie effecten bij de verschillende doelgroepen. Je hebt lef, je bent proactief en probeert nieuwe dingen uit, maar je hebt ook een neus voor gevoeligheden en timing en weet de communicatie daarop aan te passen. Verder ben je omgevingssensitief. Je weet de mensen om je heen te inspireren en verder te brengen door het delen van je vakkennis.
Minimaal een afgeronde bachelor Hbo opleiding in richting communicatie.
Minimaal 3 jaar werkervaring met online marketing binnen een gemeente/overheid;
Hands on mentaliteit.
Creatief en flexibel.
Je krijgt zaken op een natuurlijke manier voor elkaar en bent een doorzetter, zonder daarbij de relatie met anderen uit het oog te verliezen.
Je bent energiek, enthousiast, integer en loyaal aan je team en de organisatie.
Competenties
Doortastend
Energiek / Aanpakker / doener
Politiek en maatschappelijk
sensitiviteit
Integer
Teamplayer
Goed luisteren
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert.
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op 6 januari 2025 april tussen 9.00 en 13.00 uur. De gesprekken vinden op locatie in het raddhuis plaats.De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79952000-2 - Diensten voor het organiseren van evenementen